کارگروه فرهنگی و اجتماعی محلات کم برخوردار خراسان شمالی تشکیل شد
کارگروه فرهنگي و اجتماعي محلات کم برخوردار خراسان شمالي تشکيل شد
با حضور دو تن از مسئولان برگزاری طرح 2020؛

کارگروه فرهنگی و اجتماعی محلات کم برخوردار خراسان شمالی تشکیل شد

نخستين جلسه کارگروه فرهنگي و اجتماعي محلات کم برخوردار خراسان شمالي با حضور نمايندگان طرح 2020 ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور امروز در بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 48251 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ این کارگروه به دبیری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و به دعوت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری این استان، ظهر امروز،  سه شنبه 20 خرداد ماه برگزار شد.

حجت الاسلام «سید مهدی حسيني»، سرپرست اداره آموزش و پژوهش و دبيركارگروه مشترك ستاد كانون هاي مساجد و طرح توسعه محلات كم برخوردار به همراه «میلاد اقدمي»، دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه 2020 محله كم برخوردار کشور در این جلسه حضور داشتند و مبانی این طرح را برای حاضران  تشریح و تبیین کردند.

 

حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست، توسعه و  توانمند ساختن محلات کم برخوردار با محوریت مسجد را رقم خوردن اتفاقی خوب برشمرد و گفت: این موضوع کمک می کند تا با تدوین پیوستی فرهنگی فعالیت ها در بخش های مختلف باعث کاهش مشکلات محلات کم برخوردار شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: البته اگر بدون برنامه فرهنگی به اجرای طرح های به اصطلاح توسعه دهنده در حوزه های مختلف اقدام کنیم، سبب می شود تا آن درمانی که مدنظر داریم  سخت و مراحل آن حاد تر شود.

حجت الاسلام پاکدامن، بحث های فرهنگی و کارشناسانه انجام شده در تدوین و طراحی توانمند سازی 2020 محله کم برخوردار در کشور با توجه به مسائل فرهنگی همانطور که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را قابل تحسین شمرد و اظهار امیدواری کرد: با بهره مندی از ظرفیت دستگاه های مختلف از جمله نهادهای خدمت رسان شاهد اتفاقات تأثیرگذار و ارزشمند باشیم.

 

در این جلسه ضمن تشریح طرح مذکور توسط  نمایندگان ستاد کانون های مساجد کشور،  مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو از جمله چهار دستگاه محوری اجرای این طرح شامل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، هلال احمر و ستاد فرمان امام، نظرات و پیشنهادات و البته سوالات خود در خصوص این طرح را مطرح کردند.

 

پایان/