دیدار نمایندگان طرح 2020 ستاد کانون مساجد کشور با مدیرکل ارشاد خراسان شمالی
ديدار نمايندگان طرح 2020 ستاد کانون مساجد کشور با مديرکل ارشاد خراسان شمالي
با هدف تبیین نقش فرهنگی مساجد در توسعه محلات کم برخوردار؛

دیدار نمایندگان طرح 2020 ستاد کانون مساجد کشور با مدیرکل ارشاد خراسان شمالی

نمايندگان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري در اجراي طرح توسعه 2020 محله کم برخوردار کشور، با هدف تبيين نقش فرهنگي مساجد در اين باره با مديرکل ارشاد اسلامي خراسان شمالي ديدار کردند.
شناسه خبر : 48254 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «سید مهدی حسيني»، سرپرست اداره آموزش و پژوهش و دبيركارگروه مشترك ستاد كانون هاي مساجد و طرح توسعه محلات كم برخوردار به همراه «میلاد اقدمي»، دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه 2020 محله كم برخوردار کشور نشستی صمیمانه با دکتر تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با هدف تبیین طرح مذکور برگزار کردند.

 

در این نشست ابعاد و ویژگی ها و آیتم های اجرایی آن به صورت کلی توسط «میلاد اقدمی» تشریح شد و نکاتی همچون رفع مشکلات مردم به دست خود مردم، توسعه عدالت فرهنگی، آموزش ماهی گیری به جای ماهی دادن به ساکنان محلات کم برخوردار، بهره مندی از ظرفیت تشکیلات سالم کانون های مساجد که در طراحی و چینش طرح مهم بوده، نام برد.

 

دکتر صادقی، نیز پس از در جریان قرار گرفتن طرح توسعه 2020 محله کم برخوردار کشور، از اجرای آن اراز خرسندی کرد و هدف گذاری درست، حرکت جهادی و مردمی را ویژگی این طرح عنوان کرد.

 

وی با عنوان اینکه خیلی از اقدامات مطرح شده در شیوه نامه، با دغدغه و برنامه مشترک تدوین شده، به موضوع موازی کاری در اجرای برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: بیشتر این موازی کاری ها در قالب بخش نامه های ابلاغی است و در متن، اما مراقب باشیم تا منابع هدر نرود.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این نشست حضور داشت.

 

پایان/