کانون علامه امینی(ره) میزبان مجریان فرهنگی طرح توسعه 2020 محله کم برخوردار کشور
کانون علامه اميني(ره) ميزبان مجريان فرهنگي طرح توسعه 2020 محله کم برخوردار کشور
در بجنورد؛

کانون علامه امینی(ره) میزبان مجریان فرهنگی طرح توسعه 2020 محله کم برخوردار کشور

سرپرست اداره آموزش و پژوهش و دبيرکارگروه مشترک ستاد کانون هاي مساجد و طرح توسعه محلات کم برخوردار به همراه دبير کميته فرهنگي اين طرح، از کانون علامه اميني(ره) مسجد قدس کوي صادقيه بجنورد بازديد کردند.
شناسه خبر : 48256 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «سید مهدی حسيني»، سرپرست اداره آموزش و پژوهش و دبيركارگروه مشترك ستاد كانون هاي مساجد و طرح توسعه محلات كم برخوردار به همراه «میلاد اقدمي»، دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه 2020 محله كم برخوردار کشور، عصر امروز، سه شنبه 20 خرداد ماه، در کانون علامه امینی(ره) مسجد قدس بجنورد حاضر شدند و در جمع نوجوانان و جوانان این کانون در روند اجرای برنامه ها و تلاش های این کانون برای مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی محله قرار گرفتند.

 

«امین رجبی»، رابط این کانون ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای توسعه و توانمند سازی محله کوی صادقیه که از محلات کم برخوردار شهر بجنورد است، برگزاری کلاس های آموزشی، ارتباط با نوجوانان برگزاری کلاس های ورزشی، تربیت حافظ قرآنی از کودکان و نوجوانان، شناسایی خانواده های نیازمند و یاری این خانواده ها به روشهای مختلف از تهیه بسته های معیشتی گرفته تا آموزش و معرفی این خانواده ها به نهاد های تاثیرگذار  را از جمله این اقدامات نام برد.

وی از تعیین 20 شهردار کوچه در این محله خبر داد  و گفت: نبود مدارس دخترانه، موضوع اعتیاد و خرده فروشی مواد مخدر، نبود فضا و سالن ورزشی از اهم مشکلات این محله می توان برشمرد که با محوریت مسجد و فعالیت های مسجدی در صدد رفع آن هستیم.

«امیرحسین ایمانی»، «اصغر لنگری» و تنی چند از نوجوانان و جوانان فعال مسجد قدس نیز در این نشست حضور داشتند و نظرات و پیشنهاداتی ارائه دادند.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این بازدید حضور داشت.

این نشست با هدیه اربعینی سفر به کربلا توسط میهمانان کانون علامه امینی(ره)  برای 40 تن از فعالان این کانون پایان یافت.

پایان/