«مسجد، کانون نشاط» به یاری اوقات فراغت تابستانی در مساجد مانه و سملقان می آید
«مسجد، کانون نشاط» به ياري اوقات فراغت تابستاني در مساجد مانه و سملقان مي آيد

«مسجد، کانون نشاط» به یاری اوقات فراغت تابستانی در مساجد مانه و سملقان می آید

مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان مانه و سملقان، در نشستي با موضوع توجيه برنامه هاي اوقات فراغت تابستاني و نيز اهميت کار شبکه اي و تشکيلاتي در شهر آشخانه، گرد هم آمدند.
شناسه خبر : 48287 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ تنی چند از مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی در مناطق مختلف شهرستان مانه و سملقان، پیش از ظهر امروز، یکشنبه 21خرداد ماه،  با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، در نشست هم اندیشی گردهم آمدند و در خصوص تقویت پایگاه های اوقات فراغت و آشنایی با طرح «مسجد، کانون نشاط»  و نیز ارتقاء تشکیلات مسجدی و فعالیت های کانون ها با بهره مندی از ایام فراغت تابستان، بحث و تبادل نظر کردند.

 

 حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست، موضوع اصلی و اولویت در کانون ها را  بحث تربیتی و اخلاقی و نیز تربیت نیروی انقلابی و مسجدی عنوان کرد و گفت: در این باره تلاش داریم تا با شکل گیری تشکیلات مسجدی، اقدامات اثربخش و مؤثری  برنامه ریزی و اجرا شود.

 

وی به ایام فراغت تابستانی با توجه به تعطیلات مدارس اشاره کرد و گفت: در این باره ظرفیت های خوب و تأثیرگذاری با اعلام همکاری  و همگرایی نهادهای تأثیر گذار برای غنی بخشی به برنامه های اوقات فراغت فراهم شده که می توانیم در سال جاری و با توجه به پشت سر گذاشتن سه سال کرونا، برنامه های آموزشی و تربیتی گسترده تری را با همیاری فعالان مسجدی شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام پاکدامن،  کانون های فرهنگی هنری مساجد را بازوی توانمند فرهنگ و هنر مساجد عنوان کرد و ایام فراغت تابستان را فرصتی بهینه برای تقویت تشکیلات مسجدی و شناسایی افراد اثرگذار در کانون های مساجد برشمرد و خواست تا با شناسایی افراد تأثیرگذار چه به عنوان رابط شهرستانی چه رابط کانون، زمینه گرایش و ماندگاری نوجوانان و جوانان در مسجد و نیز  تربیت و ارتقاء   نسل جوان مسجدی و انقلابی فراهم شود.

«مجید شاکری»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مانه و سملقان نیز در این نشست به اهمیت نقش تربیتی و اثرگذار فعالان کانون های مساجد اشاره کرد و برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های اوقات فراغت از جمله برنامه های فرهنگی هنری اعلام حمایت کرد.

در این نشست مدیران حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات  و نیز مسایل و نقاط قوت فعالیت های کانون را عنوان کردند.

 

پایان/