مادران کانون مشکات، درایام زیارتی ثامن الائمه(ع)، سر برآستان شمس طوس نهادند
مادران کانون مشکات، درايام زيارتي ثامن الائمه(ع)، سر برآستان شمس طوس نهادند

مادران کانون مشکات، درایام زیارتی ثامن الائمه(ع)، سر برآستان شمس طوس نهادند

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين از برنامه ريزي و اجراي اردوي زيارتي بانوان اين کانون به مقصد مشهد مقدس، به مناسبت ايام خاص زيارتي حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام خبرداد.
شناسه خبر : 48361 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی، اردوی زیارتی بانوان فعال در کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف اسفراین به مناسبت ایام خاض زیارتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

 

«زهرا براتی»، مدیر این کانون در این باره گفت: این اردو به مقصد مشهد مقدس و با هف تشویق مادران فعال و تاثیرگذار کانون مشاکت برنامه ریزی و اجرا شد.

 

وی تشرف به حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع شریف حضرت ثامن الحجج علیه السلام تجربه زیارت گروهی و دسته جمعی، بازید از اماکن تایخی شهر مشهد از جمله بنای تاریخی خانه  داروغه در مشهد از اهم برنامه های این اردو نام برد.

 

این مدیر کانون همچنین افزود: پیش از این نیز کارگاه های آموزشی با هدف ارتقاء مهارت های زندگی با عناوین و موضوعات مختلف همچون عفاف و حجاب، برای بانوان و دختران جوان چه در مسجد و چه در مدرسه از سوی کانون برگزار شده است.

 

گفتنی است،  روزهای 23 و 25 در ماه ذی القعده، بنا به روایات و احادیث معتبر به روزهای خاص زیارتی حضرت امام رضا علیه السلام مرسوم و توصیه شده است.

 

پایان/