کودکان و نوجوانان بجنوردی هم فیلم تماشا کردند و هم جایزه گرفتند
کودکان و نوجوانان بجنوردي هم فيلم تماشا کردند و هم جايزه گرفتند
به همت ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی؛

کودکان و نوجوانان بجنوردی هم فیلم تماشا کردند و هم جایزه گرفتند

انيميشن بلند سينمايي لوپتو همراه با برنامه ويژه فرهنگي و اجراي مسابقه براي کودکان و نوجوانان بجنوردي به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي اکران شد.
شناسه خبر : 48431 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ کودکان و نوجوانان بجنوری در برنامه ای فرهنگی به همت ستاد هماهنگی کانون های ماجد خراسان شمالی و مشارکت محوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی این اتان در تالار بیمارستان امام حسن علیه السلام گرد هم آمدند و هم فیلم تماشا کردند و هم در رقابتی فرهنگی جایزه گرفتند.

 

حجت الاسلام «علی رنجبر» برای بچه های دهه نودی و دهه هشتادی، برنامه فرهنگی و دینی اجرا کرد و با مطرح کردن سوالاتی بین نوجوانان حاضر فضای رقابت و انگیزه شرکت در مابقه و دریافت جایزه ایجاد کرد.

پس از آن  انیمیشن بلند سینمایی «لوپتو» با قابلیت سینما سیار  و همت ستاد کانون های فرهنگی هنری برای میهمان کود ونوجوان  اکران شد.

«امین درتومی»، مسئول سینما سیار کانون مساجد خراسان‌شمالی در استان خراسان شمالی در این خصوص اظهار کرد: اکران های ینما سیار در این استان، با هدف توزیع عادلانه فرهنگی و به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.


علاقمندان سینما تاکنون در مناطق روستایی و مرزی، برخی شهرهای فاقد سینما از جمله شوقان و گرمه و فاروج، در تعدادی مدارس و خوابگاه دانش آموزی  و نیز در دانشگاه ها و مجموعه صنعتی همچون پتروشیمی خراسان و نیز مجتمع های درمانی و بیمارستان ها، شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم های "غریب"، "دسته دختران" و انیمیشن لوپتو بودند.

 

پایان/