فاصله گرفتن جوامع غربی از معنویت عامل تجاوزگری و تعدی مستکبرین
فاصله گرفتن جوامع غربي از معنويت عامل تجاوزگري و تعدي مستکبرين
نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

فاصله گرفتن جوامع غربی از معنویت عامل تجاوزگری و تعدی مستکبرین

مراسم محوري بزرگداشت شهداي هفتم تير و هفته بازخواني حقوق بشر آمريکايي به ميزباني اهالي مسجد انقلاب بجنورد و با حضور مسئولين استاني از جمله حجت الاسلام و المسلمين «رضا نوري» نماينده ولي فقيه در استان، برگزار شد.
شناسه خبر : 48956 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم محوری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی بجنورد که به میزبانی ارکان مسجد انقلاب  بجنورد به ویژه فعالان جوان و نوجوانان کانون فرهنگی هنری این مسجد برگزار شد، با اشاره به زیرپاگذاشتن حقوق مسلم ملت ها توسط شیطان بزرگ؛ فاصله گرفتن جوامع غربی از معنویت را عامل تجاوزگری و تعدی مستکبرین برشمرد.

وی در ادامه  با بیان اینکه عدالت محوری اساس حقانیت است، گفت: اگر در مسیر ولایت؛ عادلانه و عاقلانه حرکت کنیم، به حق و حقیقت منتهی خواهد شد.

 

وی در ادامه  این مطلب  تصریح کرد: تجاوزها و زیاده خواهی ها همه ناشی از انحراف جامعه بشری از حدود الهی و مسیر نورانی وحی بوده و شیاطین در رأس آن، آمریکای جنایتکار، ضمانت حیات و کمال خویش را در تجاوز به حقوق ملت های تحت ستم می بیند.

به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین شکری، مطالب فوق را اینگونه تکمیل کرد:  اگر پرچم عدالت در یک جامعه برافراشته نشوند آن کشور عاقبت خوشی نخواهد داشت و از مسیر رشد و تعالی انسانی دور خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش پایانی سخنرانی خود  با بیان اینکه استکبار آفت جدی بشریت است، گفت: خودبزرگ بینی از ویژگی های انسان متجاوز است که می خواهد همه را برده خود کند.

پایان/