مشارکت کانون های مساجد خراسان شمالی در طرح ملی نذر قربانی «5 هزار مسجد، 5 هزار قربانی »
مشارکت کانون هاي مساجد خراسان شمالي در طرح ملي نذر قرباني «5 هزار مسجد، 5 هزار قرباني »
همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت؛

مشارکت کانون های مساجد خراسان شمالی در طرح ملی نذر قربانی «5 هزار مسجد، 5 هزار قربانی »

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي از همراهي و مشارکت خيرين 47 کانون مسجد اين استان با مبلغ يک ميليارد و 580 ميليون ريالي در طرح نذر قرباني ويژه دهه امامت و ولايت با عنوان «5 هزار مسجد، 5 هزار قرباني» و نيز اطعام نيازمندان از سوي موسسه حضرت خديجه سلام الله عليها شهر قم با هدف دستگيري از خانواده هاي نيازمند، خبر داد.
شناسه خبر : 48961 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۴۰

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و آغاز ایام دهه امامت و ولایت، با اعلام این خبر به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، گفت: طرح نذر قربانی «5 هزار مسجد، 5 هزار قربانی» ویژه ایام دهه امامت و ولایت از سوی مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، انجام شده و ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح، هر کانون مسجد به ازاء خرید هر رأس دام و قربانی و توزیع گوشت آن، می بایست مبلغ  20 میلیون ریال مشارکت می کرد و موسسه مذکور نیز  در این راستا و بابت هر قربانی، مبلغ 60میلیون ریال به حساب کانون واریز کرد.

 

وی مبلغ مشارکتی از سوی کانون ها را تاکنون و ویژه عید قربان، یک میلیارد و 580 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طبق لیست کانون های مشارکت کننده در این طرح، 47 کانون فرهنگی هنری مسجد  با ثبت و واریز مبلغ فوق برای قربانی 79 رأس گوسفند اقدام کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی مبلغ کمکی و مشارکت موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم  به کانون های مساجد خراسان شمالی را چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ ویژه عید سعید قربانی به حساب کانون های مشارکت کننده واریز شده است.

 

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین اعلام کرد: رابطین و فعالان مساجد دیگر که قصد مشارکت در این طرح نذری قربانی و نیز اطعام نیازمندان را دارند،  از شنبه 10 تیرماه، ویژه عید غدیر سامانه ثبت مشارکت و اجرای طرح مذکور، مجددا در دسترس قرار می گیرد و می توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 

پایان/