کاروان فرهنگی غدیر، شادی عیدانه را به روستاهای مانه و سملقان می برد
کاروان فرهنگي غدير، شادي عيدانه را به روستاهاي مانه و سملقان مي برد
به همت کانون حضرت جعفربن محمد(ع)؛

کاروان فرهنگی غدیر، شادی عیدانه را به روستاهای مانه و سملقان می برد

کاروان فرهنگي غدير به همت فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي و جمعي از جهادگران، جشن عيد ولايت مولا اميرالمومنين عليه السلام را همزمان با ايام دهه امامت و ولايت در روستاهاي شهرستان مانه و سملقان برگزار مي کند.
شناسه خبر : 49131 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۳

حجت الاسلام «محمد جواد یزدانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت جعفر بن محمد علیه السلام حوزه علمیه امام صادق علیه السلام  بجنورد،  با تبریک ایام سراسر رحمت دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر، از برپایی مراسم جشن در روستاهای منطقه مانه و سملقان خبر داد و به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: بیش از 20 تن از فعالان فرهنگی و مبلغان و هنرمندان نوجوان و جوان با همیاری اهالی مسجد بویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب کاروانی فرهنگی و شاد، عازم این مناطق می شوند.

وی افزود: برنامه های این کاروان از صبح چهارشنبه 14 تیرماه، آغاز و تا غروب روز جمعه 16 تیرماهو همزمان با روز عید غدیر خم  ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام یزدانی،  اجرای سرود، برگزاری مسابقه، حضور مبلغان و طلاب حوزه کودک و نوجوان با فعالیت‌های تربیتی و آموزشی در این راستا و نیز برگزاری جشن برای دانش‌آموزان، اهدای جوایز و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و سخنرانی با موضوع مهدویت را از اهم برنامه‌های کاروان شادی ویژه دهه امامت  و ولایت در این مناطق نام برد.

وی در تکمیل این خبر افزود: برنامه های کاروان شادی با برنامهه ای مختلف فرهنگی در روستاهای بوربور، کشک آباد، کیکانلو، خرمده شرقی و خرمده غربی، کالیمانی و بیش از 10 روستای دیگر برای عموم مردم خواهد بود.

گفتنی است، این کاروان پیش از این و در ایام فرخنده میلاد حضرت علی علیه السلام و  دهه فجر و نیز ایام میلاد منجی عالم بشریت  عموم مردم مناطق روستایی گیفان بجنورد و منطقه جلگه شوقان جاجرم را میهمان برنامه های فرهنگی و مفرح کرد.

 

پایان/