افتتاحیه ای شاعرانه با چاشنی اوقات فراغت در راز و جرگلان
افتتاحيه اي شاعرانه با چاشني اوقات فراغت در راز و جرگلان

افتتاحیه ای شاعرانه با چاشنی اوقات فراغت در راز و جرگلان

مراسم افتتاحيه رسمي برنامه هاي اوقات فراغت شهرستان راز و جرگلان در محفل مشاعره ويژه نوجوانان و دانش آموزان، با محوريت مسجد و حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 49132 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ شهرستان راز و جرگلان پیش از ظهر امروز، سه شنبه 13 تیر ماه همزمان با میلاد هادی هدایت و رحمت، حضرت علی النقی علیه السلام، میزبان  کودکان و نوجوان بود و در مراسمی فعالیت های اوقات فراغت با محوریت مساجد و ویزه دانش آموزان  در این شهرستان آغاز شد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همراه با مسئولان فرهنگی و تربیتی این شهرستان، مهمان همایش بودند و تماشاگر برنامه های اجرا شده توسط نوجوانان حاضر.

برگزاری مسابقه مشاعره و خوانش اشعار زیبای فارسی توسط نوجوانان، جلوه زیبایی از این مراسم را در قاب تصاویر و کلام فیلم ها نشاند و منتشر کرد.

تصویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده بی نظیر و شجاع اسلام در دست کودکان و نوجوانان حاضر در سالن، دیگر قاب ماندگار و تماشایی این مراسم افتتاحیه بود، که می توان در جمله های این خبر نشاند و مرور کرد.

این مراسم با تقدیر از دانش آموز فعال در حوزه های علمی و قرآنی و فرهنگی و هنری شهرستان راز جرگلان پایان یافت.

 

پایان/