بازدید مدیرکل ارشاد خراسان شمالی از ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی
بازديد مديرکل ارشاد خراسان شمالي از ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي

بازدید مدیرکل ارشاد خراسان شمالی از ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي با حضور در محل ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان، ضمن نشست صميمانه با مدير و کارکنان اين ستاد، از بخش هاي مختلف آن بازديد و به همکاران خداقوت گفت.
شناسه خبر : 50192 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ دکتر«تقی صادقی»، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با حضور در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان و حوزه های مختلف آن، علاوه بر نشست با حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر این ستاد، گفتگوی صمیمانه ای نیز با کارشناسان حوزه های مختلف آن داشت و در جریان برنامه های پیش رو ویژه کانون ها قرار گرفت.

 

وی ابتدا در محل روابط عمومی  و نیز خبرگزاری شبستان حضور یافت و ضمن عنوان  نکاتی فرهنگی به کارکنان این بخش ها خدا قوت گفت.

 دکتر صادقی، سپس از حوزه ساماندهی و شبکه سازی  و نیز اداری و پشتیبانی نیز بازدید کرد و با کارشناس مسئولان این دو حوزه گفتگو کرد.

 

وی همچنین در بخش  فرهنگی و هنری این ستاد نیز حاضر شدو ضمن بازدید و اطلاع از برنامه های پیش  رو ویژه کانون ها، در نشستی صمیمانه خاطراتی از  روزهای هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده در جزیره مجنون نقل کرد و ایمان و شناخت دقیق نسبت به درست بودن کار را لازمه درست اجراشدن برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

دکتر صادقی افزود: برای نمونه آن شرایط سخت و گرمای تحمل ناپذیر، با ایمانی که رزمندگان به درستی راه داشتند، سهل و هموار میشد که امروز در جنگ فرهنگی هم این خصیصه می بایست تقویت شود، صبورانه پیش رفت.

 

پایان/