222 فعال قرآنی خراسان شمالی وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند
222 فعال قرآني خراسان شمالي وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند
با آغاز داوری مرحله استانی؛

222 فعال قرآنی خراسان شمالی وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي از آغاز داوري، مرحله استاني شانزدهمين دوره رقابت مسابقات قرآني مدهامتان در اين استان خبر داد و گفت: 222 فعال قرآني از کانون هاي مساجد استان براي شرکت در اين دوره آثار خود را در سامانه بچه هاي مسجد ثبت کردند و رقابت مي کنند.
شناسه خبر : 50506 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ داوری مرحله استانی آثار رسیده به شانزدهمین دوره  مسابقات قرآنی مدهامتان که از سوی حافظان، قاریان،  موذنین و مکبرین فعال در کانون های مساجد خراسان شمالی در سامانه بچه های مسجد ثبت شده، آغاز شد.

 

حجت‌الاسلام‌ «حبیب‌الله‌ پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در حاشیه نشست داوری، گفت: 222 فعال قرآنی در سه رده سنی کودکان زیر ۷ سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و  جوانان نیز برای فعالان قرآنی 17 تا ۳۰ سال با هم رقابت می کنند.

 

وی افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که پیش از این و در موعد مقرر  به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir  مراجعه  و آثار خود را دراین سامانه ثبت کردند.

 

حجت‌الاسلام‌ «حبیب‌الله‌ پاکدامن»، اعلام کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کلی ویژه اعضاء در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت و نیز بخش کانونی در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری در دستور کار قرار گرفته و داوری می شود.

 

وی همچنین اعلام کرد: حجت الاسلام «محمدرضا محمدی»، «مجید رمضانی کاوانلو» و «فاطمه بابایی» آثار رسیده در رشته های مختلف را این دوره از مسابقات را داوری کردند.

 

وی در ادامه مطالب فوق همچنین اعلام کرد: آزمون در رشته هاي مفاهيم قرآن کريم، حفظ جزء ۳۰ و معارف اهل بيت عليهم السلام، ویژه افرادی که پیش از این به صورت مجازی برگزار شد.

 

حجت الاسلام پاکدامن در تکمیل مطالب فوق توضیح داد:  مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود و شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل ۷۰ درصد کل امتیازات رشته مورد نظر است.

 

گفتنی است، اسامی برگزیدگان استانی پس از اتمام داوری و متعاقبا اعلام می شود.

 

پایان/