رونق تابستانه مسجد روستای سیاهدشت فاروج با همدلی بانوان مسجدی
رونق تابستانه مسجد روستاي سياهدشت فاروج با همدلي بانوان مسجدي

رونق تابستانه مسجد روستای سیاهدشت فاروج با همدلی بانوان مسجدی

فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري "قرآن و عترت" مسجد امام حسين عليه السلام روستاي سياهدشت فاروج، با همدلي بانوان مسجدي اين روستا رونق گرفته و برقرار است.
شناسه خبر : 50641 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در کانون "قرآن و عترت " مسجد امام حسین علیه السلام روستای سیاهدشت فاروج حضور یافت و از فعالیت های اوقات فراغت این کانون بازدید کرد.

زنان فعال و با انگیزه مسجد این روستا، ویژگی اصلی این کانون فرهنگی هنری بود که همدلانه چهره تاریک و تهدید کمبود امکانات را کنار زده بودند و با ظرفیت سنجی و برنامه ریزی، تابستانی روشن را برای سنین مختلف کودک و نوجوان رقم زدند.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در جمع این بانوان فعال و مسجدی حضور یافت و از نزدیک در جریان برنامه های اوقات فراغت این کانون قرار گرفت.

کلاس های فراغت تابستانی شامل آموزش دروس پایه و زبان انگلیسی و نقاشی ویژه سنین مختلف بود که به گفته رابط خواهر کانون "قرآن و عترت" نزدیک به 50 تن از کودکان و نوجوانان در این کلاس ها حضور دارند.

علاوه بر کمبود برخی اقلام و تجهیزات سخت افزاری، نیاز به مربی فرهنگی اصلی ترین موضوع و مسئله برنامه های آموزشی این کانون فرهنگی بود که از سوی خواهران در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مطرح شد.

 

پایان/