نوجوانان در کانون محبان الزهرا(س) گواهینامه پایان دوره طرح «مسجد، کانون نشاط» گرفتند
نوجوانان در کانون محبان الزهرا(س) گواهينامه پايان دوره طرح «مسجد، کانون نشاط» گرفتند
همزمان با روز جهانی بزرگداشت مساجد؛

نوجوانان در کانون محبان الزهرا(س) گواهینامه پایان دوره طرح «مسجد، کانون نشاط» گرفتند

مراسم اختتاميه کلاس هاي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين، همزمان با روز جهاني بزرگداشت مساجد و با حضور تني چند از مسئولان فرهنگي اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 50742 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۲

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کلاس های پایانی اوقات فراغت تابستانه در کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها  اسفراین در قالب اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» امروز 30 مرداد ماه  با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون پرورشی آموزش و پرورش  این شهرستان  برگزار شد.

 

ابتدا حلقه های قرآنی با حضور نوگلان  قرآن آموز  برگزار شد و کودکان و نوجوانان در آخرین کلاس تابستانی شرکت کردند و فعالین نیز گواهینام های پایان دوره  دریافت کردند.

 

پس از برگزاری کلاس ها، چهره های خندان  نوگلان قرآنی با در دست داشتن گواهینامه های پایان ترم تابستانی از ویژگی های مراسم اختتامیه  کانون محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین بود که می توان به آن اشاره کرد.

 

در این مراسم همچنین از مربیان و دانش آموزان برترکلاس ها که شامل آموزش های قرآنی، خوشنویسی، نقاسی و دروس تقویتی و ورزشی بود،  با حضور مسئولان فرهنگی حاضر تجلیل شد.

 

همچنین با حضور دوتن از کارشناسان مسئول حوزه فرهنگی و هنری و نیز پشتیبانی و توسعه  منابع ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، در کانون فرهنگی هنری  "حجاب" مسجد حسینی  روستای قراجه رباط شهرستان جاجرم  مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی این کانون برگزار و از فعالان در طی برگزاری این کلاس ها، با اهداء هدایای یادبود، تجلیل و قدردانی شد.

 

 

پایان/