گل های نرگس روستای قارلق تابستان را پای کلاس های مسجد نشستند
گل هاي نرگس روستاي قارلق تابستان را پاي کلاس هاي مسجد نشستند
در شهرستان بجنورد؛

گل های نرگس روستای قارلق تابستان را پای کلاس های مسجد نشستند

کانون فرهنگي هنري "گل نرگس" مسجد جامع روستاي قارلق بجنورد با فعاليت چهار مربي ويژه کودکان و نوجوانان روزهاي پاياني کلاس هاي اوقات فراغت تابستانه را گذراند.
شناسه خبر : 51016 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالیت های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری "گل نرگس" در مسجد روستای قارلق بجنورد، که این روزها روزهای پایانی را می گذراند، با حضور نمایندگان حوزه فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی تقدیر شد.

 

از ابتدای فصل گرما و پایان سال تحصیلی و  آغاز ایام فراغت کودکان و نوجوانان در این کانون چهار کلاس آموزشی شامل قرآن، نقاشی، زبان انگلیسی و بافندگی دایر شد و بیش از 20  تن از دختران دانش آموز این روستا در این کلاس ها حضور داشتند و آموزش دیدند.

 

بر اساس اعلام «مرضیه خاقانی» مدیر این کانون، دختران شرکت کننده در کلاس ها در سنین 6 تا 12 سال هستند و با همراهی در کلاس های مسجد و فعالیت های مسجدی، مهرماه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

 

نمایندگان ستاد استانی در روستای کوهستانی قارلق که فاصله چندانی با شهر بجنورد ندارد، حضور یافتند و در جمع کودکان و نوجوانان و مربیانشان حاضر شدند و ضمن بازدید از فعالیت های اوقات فراغت به برگزار کنندگان این کلاس ها و اقدامات، خداقوت گفتند.

 

پایان/