100 نوجوان در برنامه های کانون امامت روستای ناوه بجنورد فراغت تابستان را گذراندند
100 نوجوان در برنامه هاي کانون امامت روستاي ناوه بجنورد فراغت تابستان را گذراندند

100 نوجوان در برنامه های کانون امامت روستای ناوه بجنورد فراغت تابستان را گذراندند

کانون فرهنگي هنري امامت روستاي ناوه بجنورد با همکاري ارکان مسجد، در ايام فراغت تابستان براي 100 نوجوان کلاس هاي آموزشي و مهارتي برگزار کرد.
شناسه خبر : 51017 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالیت های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری "امامت" مسجد محمد رسول الله (ص) روستای ناوه از توابع شهرستان بجنورد که جاده را در تلاطم و فراز و نشیب مسیر کوهستانی قاب می گیرد، کودکان و نوجوانان را به برنامه های مسجد فراخواند.

 

 

طی بازدید کارشناسان حوزه فرهنگی ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی از این کانون،  و بر اساس اعلام شاکری، رابط کانون، در تابستان جاری، کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال،  در کلاس های روخوانی قرآن شامل مهارت قرائت و صحیح خوانی، صوت و لحن، و حفظ شرکت کردند.

 

وی کتابخوانی و ایجاد فضای کتابخانه برای بهره مندی نوجوانان،  برگزاری کلاس های ورزشی، آموزش رشته های هنری از جمله نقاشی و تشکیل گروه سرود را در ادامه برنامه ها اعلام کرد.

برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی و ارتقاء مهارت های ارتباطی و آگاهی های پیش از ازدواج و نیز تربیت فرزند ویژه دختران و مادران،  با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی را نیز برشمرد.

 

شاکری  اعلام کرد: 60 نوجوان دختر و 40 تن از پسران در  فعالیت های تابستان مسجد حضور داشتند و از آموزش ها و برنامه های بهره بردند که اقامه نماز جماعت با حضور نوجوانان  و پیوند مسجد و مدرسه از جمله ویژگی های این برنامه ها بود.

 

این بازدید، با نشست هم اندیشی در خصوص برنامه های آتی کانون و بررسی مشکلات و نیازمندی ها، از جمله عدم دسترسی به مربی سرود از جمله نیازهای مطرح شده  این کانون  عنوان شد.

پایان/