خواهران کانون سید الشهدا روستای گُلِی بجنورد پای ثابت رونق بخشی به مسجد
خواهران کانون سيد الشهدا روستاي گُلِي بجنورد پاي ثابت رونق بخشي به مسجد

خواهران کانون سید الشهدا روستای گُلِی بجنورد پای ثابت رونق بخشی به مسجد

فعاليت هاي تابستانه کانون فرهنگي هنري سيد الشهداعليه السلام مسجد حضرت اميرالمومنين عليه السلام با تلاش خواهران مسجدي و تعامل ارکان مسجد رونق گرفت و به روزهاي پاياني نزديک شد.
شناسه خبر : 51136 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارشناسان حوزه فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی به همراه مدیر کانون "جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام" روستای باغچق و رابط کانون های روستایی شهر بجنورد، از فعالیت های بانوان فرهنگی و مسجدی روستای گلی و برنامه های اوقات فراغت  کانون مسجد این روستا  بازدید کردند.

 

مسجد امیرالمومنین علیه السلام  ابتدای خیابان فرعی روستا قرار داشت، فضای دلنشین با بنرهای معرفی شهدا و یادگاری های مراسم یادواره شهدای روستا که اخیرا برگزار شده بود، کلاس های اوقات فراغت در دو اتاق بزرگ مجزا و در جوار مسجد برگزار می شد؛ هروز و برای هر سنی.

به گفته «مریم شیردل»  رابط فعال و پرتلاش این کانون که به نوعی نقش مدیر کانون را نیز برعهده داشت، هم برای دختران کلاس آموزشی داریم هم برای پسران که  کلاس آموزش خیاطی ویژه 23 تن از بانوان این روستا، قرآن، فعالیت های ورزشی و هنری را در بر می گیرد.

وی تشکیل گروه سرود متشکل از نوجوانان مسجد، تربیت حافظان قرآنی، برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی، توسعه و آموزش مشاغل خانگی با آموزش دوخت سرویس آشپزخانه به بانوان از دیگر کلاس های آموزشی این کانون با همکاری پایگاه بسیج آن اعلام کرد.

 

کارشناسان  حاضر مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی رابط کانون را با ارائه راهکارهای لازم مورد بررسی قرار دادند.

 

پایان/