آغاز داوری مرحله استانی چهارمین رویداد ملی فهما در استان خراسان شمالی
آغاز داوري مرحله استاني چهارمين رويداد ملي فهما در استان خراسان شمالي

آغاز داوری مرحله استانی چهارمین رویداد ملی فهما در استان خراسان شمالی

ارزيابي کانون هاي معرفي شده به مرحله استاني رويداد ملي فهما در استان خراسان شمالي، براي معرفي و رقابت با ديگر کانون ها در سراسر کشور آغاز شد.
شناسه خبر : 51779 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ 32 کانون فرهنگی هنری مسجد از میان کانون های مساجد استان خراسان شمالی که فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند، با تشکیل کمیته ای داوری، ارزیابی شدند.

 

این کانون ها در رویداد ملی فهما که در سه شبستان و 12 رواق زیر مجموعه اقدامات انجام شده  کانون خود را به ثبت رسانده بودند حایز امتیاز در میان دیگر کانون ها شدند و به مرحله استانی راه یافتند.

بر این اساس پس از داوری و بررسی ظرفیت  کانون های مذکور، 26 کانون به عنوان  کانون برگزیده استانی در رواق های تعیین شده، انتخاب  و برای رقابت در سطح ملی معرفی می شوند.

سامانه بچه های مسجد در چهارمین رویداد ملی فهما شامل سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری است که شبستان فرهنگ شامل پنج  رواق نور، دانش، رسانه، همدلی و کتاب، شبستان هنر شامل  رواق ها ترنج، سرود، فیلم، نمایش و قلم و نیز شبستان نوآوری دو رواق فناوری و کارآفرینی را در بردارد.

 

کانون های برتر استانی تا هفت مهرماه فرصت دارند که مستندات ویژه برای ارزیابی در سطح ملی را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

پایان/