حال خوش دیدار؛ مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به دیدار چهار خانواده ایثارگر بجنوردی رفت
حال خوش ديدار؛ مدير ستاد فهماي خراسان شمالي به ديدار چهار خانواده ايثارگر بجنوردي رفت
به مناسبت هفته بزرگداشت ارزش های دفاع مقدس؛

حال خوش دیدار؛ مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به دیدار چهار خانواده ایثارگر بجنوردی رفت

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي سه شنبه 4 مهرماه به ديدار چهار خانواده شهيد و ايثارگر بجنوردي رفت و به مقام شامخ آنها اداي احترام کرد.
شناسه خبر : 51862 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، حجت الاسلام «حبيب الله پاکدامن»، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي، سه شنبه  چهار  مهرماه جاري، به مناسبت هفته بزرگداشت ارزش هاي دفاع مقدس، به رسم تکریم و به جهت ادای احترام  به دیدار خانواده ایثارگران  بجنوردی رفت.

 

خانواده  «تقی  قدوسی مقدم» جانبار سرافراز روزهای دفاع، میزبان اهالی مسجد شد و به استقبال آمد، او جانباز 32 درصد و برادر شهید بود که به گفته خودش من اسلحه برادرم را به دست گرفتم و در پی قدم های او راهی جبهه های حق علیه باطل شدم.

وی ضمن مرور چند خاطره از روزهای جنگ تحمیلی، تنها خواسته اش  سلامتی رهبر بود .

 

در گشوده یکی از شش واحد طبقه دوم ساختمانی در مجتمع الغدیر بجنورد، میعادگاه بعدی بود که مادر شیرین زبان شهید والامقام، «ابراهیم قربانی» را با ما آشنا کرد،  فنجان های چای را روی پیشخوان  آشپزخانه  آماده پذیرایی کرده بود و با همه سختی که در ایستادن و راه رفتن تحمل می کرد، به ما خوش آمد گفت.

پسرش در سومین اعزام به جبهه شهید شد و به داستان مادر هم داستان این جمله بود که پسرش همیشه می گفت: من باید شهید بشم.

 

«اصغر پورخياط»، از ایثارگران جبهه و جنگ میزبان بعدی اهالی مسجد بود که با دست کاری شناسنامه اش موفق شده بود راهی دفاع از مرزهای میهن  اسلامی شود و پس از آن نیز «غلامرضا رحيمي بازخانه»  که در سال 1360 مجروح شده بود حالا با پای مصنوعی از خاطرات روزهای دفاع گفت.

 

پایان/