بچه های کانون علامه امینی (ره) به یاد شهدای محله کوی صادقیه گرد هم آمدند
بچه هاي کانون علامه اميني (ره) به ياد شهداي محله کوي صادقيه گرد هم آمدند

بچه های کانون علامه امینی (ره) به یاد شهدای محله کوی صادقیه گرد هم آمدند

جوانان مسجد قدس کوي صادقيه بجنورد با محوريت کانون علامه اميني (ره) اين مسجد، مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي اين محله را برگزار کردند.
شناسه خبر : 51957 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اهالی مسجد قدس کوی صادقیه یکی از محلات کم برخوردار شهر بجنورد، همزما با هفته وحدت  با همراهی امام جماعت و فعالان مسجدی آن و محوریت نوجوانان و جوانان کانون علامه امینی (ره) یاد و خاطره شهدای والامقام این محله را گرامیداشتند.

 

مسجد با تصاویری از رشادت های رزمندگان و پوستر هایی از سبک و سیره شهدای دفاع مقدس، آذین بسته شده بود و نمایشگاهی از عکس مقاومت را در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

برنامه با تلاوت قرآن  و همراهی حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، آغاز شد و نوجوانان گروه سرود با لباس همشکلی  به رنگ زرد، نوای انقلابی و سرود دفاع را خواندند.

 

دختران نوجوان نیز با غرفه ای از کتاب های شهدا نقش راویان کلمه های شهادت را بر عهده گرفته بودند و نمایشگاه کتاب کوچکی را دایر کرده بودند.

پاسدار «حسین اکبری» جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه علیه السلام استان خراسان شمالی سخنران محوری مراسم بود و «محمدرضا ایزی» از مداحانو ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مراسم شور دفاع گرفت و با تجلیل از خانواده شهدای محله پایان یافت.

 

پایان/