فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی در آیین گرامیداشت 19 مهر حضور می یابند
فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي در آيين گراميداشت 19 مهر حضور مي يابند
امروز و همراه با مردم ولایتمدار خراسان شمالی؛

فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی در آیین گرامیداشت 19 مهر حضور می یابند

آيين گراميداشت 19 مهر؛ سالروز سفر پر خير و برکت مقام معظم رهبري به استان خراسان شمالي در بجنورد و با همراهي فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، امروز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52235 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالان کانون های فرهنگی هنری  مساجد خراسان شمالی، صبح امروز چهارشنبه، 19 مهر ماه همزمان با سالروز سفر پربرکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، به شوق روزهای دیدار، در همایش گرامیداشتی به همین منظور حضور می یابند.

 

این مراسم  ساعت 9:30 صبح، در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد و در جمع مشتاقان ولایت برگزار می شود.

 

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهرماه سال 1391، به استان خراسان شمالی سفر کردند و مشتاقان آن پیر فرزانه در قالب قشرهای مختلف مردمی همچون معلمان و خانواده های شهدا، نخبگان و جوانان و بسیجیان و طلاب و روحانیون و فضلا، طی روزهای 19 تا 26 مهر ماه در شهرستان های مختلف استان بر عطر قدوم ایشان بوسه زدند.

 

گفتنی است؛  رهبر معظم انقلاب در دیدار 19مهر،  با ائمه جماعت و طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی اهمیت نقش  کانون های فرهنگی هنری مساجد در رونق بخشی به فعالیت های مسجد و گرایش جوانان به مسجد را مطرح کردند و فرمودند: من سفارش میکنم که کانون های فرهنگی - هنری مساجد را فراموش نکنید؛ البته با همکاری بسیج. بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد، اختلاف به وجود بیاید. نه، با همکاری بسیج، این کانون های فرهنگی - هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید. بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا میکند، فراهم کنید. مطالعه کنید. کتاب هایی وجود دارد که میشود از این کتاب ها استفاده کرد. کتاب هایی هست؛ بروید بپرسید، تحقیق کنید از کسانی که اهلش هستند. خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانون های فرهنگی - هنری بروید و پذیرای جوان ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا

 

پایان/