یک مراسم با پنج قاب تکریم مسجدی و شهدایی؛ نوجوانانبجنوردی بر دست پر مهر امام جماعت و خانواده شهدا بوسه زدند
يک مراسم با پنج قاب تکريم مسجدي و شهدايي؛ نوجوانانبجنوردي بر دست پر مهر امام جماعت و خانواده شهدا بوسه زدند

یک مراسم با پنج قاب تکریم مسجدی و شهدایی؛ نوجوانانبجنوردی بر دست پر مهر امام جماعت و خانواده شهدا بوسه زدند

نوجوانان کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي (عج) بجنورد پنج شنبه شب، به مناسبت 19 مهر، ميزبان تعدادي از اثرگذاران مسجدي شدند و از دو امام جماعت و سه خانواده معزز شهيد، تقدير کردند.
شناسه خبر : 52278 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ بچه های مسجد حضرت قائم آل محمد صلی الله علیه وآله وسلم، پنج شنبه شب، 20 مهر ماه  در مراسمی معنوی و بی تکلف، که  با محوریت تکریم برخی اثرگذاران مسجدی تدارک دیده شده بود،  میزبان سه خانواده شهید خواهند بود.

مراسم با نوای ملکوتی قرآن کریم آغاز شد و حجت الاسلام «حمید رفیعی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به عنوان سخنران ویژه مراسم نکاتی چند در خصوص اهمیت 19 مهر و یازدهمین سالروز سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی را بیان کرد.

وی این قدم های علمی و فرهنگی و تربیتی و ورزشی  در مسجد  و تلاش برای تربیت نیروی انقلابی  را به نوعی نصرت خواند و به تحولات اخیر خاورمیانه و خیزش طوفانی حماس علیه رژیم غاصب صهیونیتی اسرائیل  نیز عنوان کرد و این ایستادگی در مقابل حکومت جور را قدم های مهیا شدن برای ظهور حضرت مهدی موعود (عج) عنوان کرد.

پس از آن "رشید"، از مداحان جوان و تربیت شده مسجد دل ها را به کربلا برد و در شب زیارتی اباعبدالله الحسین علیه السلام دل ها را زائر کربلای معلا کرد.

نوجوانان گروه سرود نسیم ولایت به استقبال مراسم تکریم رفتند و با اجرای سه سرود فضای مراسم را مهیای تجلیل از خانواده شهدا و اثرگذاران مسجدی کردند.

 

ابتدا پدر شهید«محمد مهدی احمدی» مرزبان غیور تکریم شد و پس از آن نیز خواهر شهید «علی دوست زاده» به جایگاه آمد و پایان بخش این قسمت نیز برادر شهید«حسن وحیدی» از شهدای والامقام امنیت تجلیل شد.

 

حجت الاسلام «محمد میرزازاده» که پیش از این امام جماعت مسجد حضرت قائم آل محمد (عج) بود، در حکم پدری دلوز و معلمی همراه نوجوانان با اهداء هدیه ای بر دستان پرمهرش بوسه زدند.

در ادامه نیز از زحمات و تلاش های  حجت الاسلام صادق پور، از طلاب پرتلاش این مسجد تقدیر شد.

 

پایان/