نیم روزی فرهنگی در گرمه و جاجرم؛ از برگزاری نشست با فعالان فرهنگی تاگپ و گفت با اثرگذاران اقتصادی و صنعتی در آلومینای ایران
نيم روزي فرهنگي در گرمه و جاجرم؛ از برگزاري نشست با فعالان فرهنگي تاگپ و گفت با اثرگذاران اقتصادي و صنعتي در آلوميناي ايران
با حضور دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی؛

نیم روزی فرهنگی در گرمه و جاجرم؛ از برگزاری نشست با فعالان فرهنگی تاگپ و گفت با اثرگذاران اقتصادی و صنعتی در آلومینای ایران

نشست فرهنگي با هدف ارتقاء فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در دو شهرستان گرمه و جاجرم؛ با حضور و همراهي دستيار استاندار در امر مردمي‌سازي، برگزار شد.
شناسه خبر : 52340 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، دوشنبه 24 مهرماه در سفری نیم روزی  با همراهی «حمید نظریان» دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی  و حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد افشین فر»، مسئول قرارگاه صاحب الامر(عج) این استان، به دو شهرستان جاجرم و گرمه سفر کردند و نشست های فرهنگی با فعالان کانون های مساجد و اهالی فرهنگ این شهرستان ها برگزار کردند.

ابتدا نشست فرهنگی با هدف ارتقاء فعالیت ها و برنامه های اثرگذار با محوریت مسجد در شهرستان جاجرم برگزار شد و تنی چند از مدیران کانون ها در این جلسه حاضر شدند وعلاوه بر بیان نقاط قوت و مشکلات موجود،  نقطه نظرات خود را در این راستا بیان کردند.

نشست با فعالان حوزه علمیه امام موسی کاظم علیه السلام و کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر علیه السلام فعالا دراین حوزه نیز برنامه و نشست بعدی بود که ویژه جریان سازی فرهنگی و ارتقاء فعالیت کانون ها برگزار شد.

 

همچنین نشست با فعالان فرهنگی شهرستان گرمه با حضور تعدادی از کانون های مساجد این شهرستان دیگر جلسه ای بود که با همراهی مسئولان حاضر ازجمله دستار مردمی استانر خراسان شمالی برگزار شد.

 

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین همراه مسئولان استانی حاضر به دیدار مدیران و روسای شرکت آلومینای ایران در شهرستان جاجرم رفت و نشستی برای حمایت از کانون های فرهنگی هنری و فعالیت های مسجدی در شهرستان جاجرم و گرمه با محوریت کانون های مساجد برگزار کرد که اعلام حمایت این نهاد صنعتی از فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد از جمله پیشنهادات مصوب شده بود که می توان به آن اشاره کرد.

گفتنی است، پیش از این جلسات و سفر مذکور "حمید نظریان" در نشستی صمیمی به محل ساختمان اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آمد  و در جمع کارکنان این ستاد حاضر شد.

 

پایان/