جهان اسلام برای دفاع از فلسطین باید به میدان بیاید
جهان اسلام براي دفاع از فلسطين بايد به ميدان بيايد

جهان اسلام برای دفاع از فلسطین باید به میدان بیاید

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با تأکيد بر اينکه کشورهاي مسلمان در مقابل فلسطين بايد تماشاگري را به پايان برسانند، اظهارکرد: اگر همه جهان اسلام به ميدان دفاع از فلسطين بيايد، ديگر اثري از رژيم صهيونيستي باقي نمي ماند.
شناسه خبر : 52371 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه در تجمع مردم بجنورد با هدف محکومیت جنایت ددمنشانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان معمدانی غزه اظهارکرد: مطالبه ما از جهان اسلام این است که همه به میدان بیایند و دست فلسطینیان را از سلاح، تجهیزات و امکانات پُر کنند تا هرچه زودتر شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم.

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه این تماشاگری باید به پایان برسد، تصریح کرد: تمام گذرگاه ها باید باز شود تا جوانان فلسطینی بتوانند از خود دفاع کنند و اگر همه جهان اسلام به میدان دفاع از فلسطین بیاید، دیگر اثری از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز جنایات رژیم صهیونیستی به اوج رسیده به داستان جنایات فرعون گریزی زد و گفت: زمانی که جنایات فرعون به اوج رسید، خدا آنان را نابود کرد و امید است امروز با این جنایات ددمنشانه اسرائیل که به اوج رسیده، دست قدرت الهی از آستین جبهه مقاومت بیرون آید و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه جنایات اسرائیل از کشتار ۱۹ هزار شیعه لبنانی تا ۶ هزار کشته در اردوگاه صبرا و شتیلا، با حمایت قدرت های فاسد جهانی تا به امروز و کشتار هزار زخمی و مجروح در بیمارستان معمدانی غزه ادامه داشته است، افزود: قدرت های فاسد جهانی که قریب به ۷۵ سال از رژیم غاصب اسرائیل حمایت های مالی و تجهیزاتی داشته اند، امروز باید پاسخگو باشند.

 

پایان/