همت کانون روستایی صبا برای آموزش مهارت های زندگی به دختران مدرسه راضیه در مانه
همت کانون روستايي صبا براي آموزش مهارت هاي زندگي به دختران مدرسه راضيه در مانه

همت کانون روستایی صبا برای آموزش مهارت های زندگی به دختران مدرسه راضیه در مانه

کانون فرهنگي هنري صبا روستاي محمدآباد شهرستان مانه با همکاري حوزه فرهنگي ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي کارگاه آموزشي مهارت هاي زندگي را ويژه دختران دانش آموز برگزار کرد.
شناسه خبر : 52477 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

به گزارش روایط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارگاه  زندگی پویا، با آموزش  تخصصی مهارت های زندگی و آگاهی های پیش از ازدواج ویژه دختران مقطع متوسطه در روستای محمد آباد شهرستان تازه تأسیس مانه برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی مباحث آموزشی را به عنوان استاد کارگاه برای دختران  دانش آموز مقطع متوسطه مدرسه راضیه مطرح کرد.

 

کارگاه به صورت طرح و اشاره به مباحثی از اهمیت خلقت انسان و ویژگی های رفتاری و اخلاقی و صفات و تفاوت های زن و مرد آغاز شد  و به صورت پرسش و پاسخ نکات مورد  توجه در خصوص آگاهی های پیش از ازدواج و زمینه سازی برای ازدواج  آکاهانه و خطرات رابطه های پیش از ازدواج پیش رفت و پایان یافت.

 

کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و برگزار می شود.

 

پایان/