بچه مسجدی ها در بجنورد، مراسم میلاد امام یازدهم را به نیت نصرت جبهه مقاومت برگزار می کنند
بچه مسجدي ها در بجنورد، مراسم ميلاد امام يازدهم را به نيت نصرت جبهه مقاومت برگزار مي کنند
امشب سه شنبه دوم آبان؛

بچه مسجدی ها در بجنورد، مراسم میلاد امام یازدهم را به نیت نصرت جبهه مقاومت برگزار می کنند

مراسم جشن ميلاد امام حسن عسکري عليه السلام، به همت تعدادي از کانون هاي مساجد استان در بجنورد به نيت پيروزي فلسطين و جبهه مقاومت از شب گذشته تدارک ديده و اجرا شده و امشب، سه شنبه دوم آبان نيز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52538 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ جشن میلاد یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، از شب گذشته با فرا رسیدن هشتم ربیع الثانی به همت اهالی مسجد و جوانان فرهنگی و مسجدی با شوری خودجوش در مساجد و هیئات مذهبی برپا شده است.

 

بر این اساس مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بجنورد با تلاش های جوانان و نوجوانان کانون فرهنگی هنری "نسیم رحمت" و همراهی ارکان مسجد که در قالب هیئت الهادی علیه السلام دست به دست هم داده اند، امشب سه نبه دوم آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء میزبان عشاق اهل بیت علیهم السلام می شوند.

به گفته «سید امیررضا سیدی زاده» مدیرکانون نسیم رحمت بجنورد این مراسم با حضور جوانان مسجدی و به نیت نصرت  جبهه ی مقاومت و نابودی رژیم اشغالگر قدس در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد تدارک دیده و برگزار می شود.

 

«میلاد قربانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد  پنج تن آل عباء بجنورد نیز در ادامه از برگزاری مراسم جشن میلاد ابامهدی(عج) در این مسجد خبر داد و گفت: همچنین  فعالان مسجدی با برپایی ایستگاه صلواتی، عصر روز سه شنبه دوم آبان،  از ساعت ۱۵ در محل مسجد پنج تن آل عباء بجنورد پذیرای عشاق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خواهد بود.

 

حجت الاسلام  «رضاجواهری»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد انقلاب بجنورد نیز از برگزاری مراسم ویژه میلاد امام حسن عسکری علیه السلام امشب سه شنبه دوم آبان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مسجد خبر داد.

 

«غلامحسن اميري»، مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين نیز به  برگزاری محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت نور در این کانون به مناسبت هشتم ربیع الثانی و میلاد امام یازدهم  اشاره کرد و توضیح داد: عاقبتي، از مداحان و قاریان اسفراین در این مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت کرد و به مناسبت این روز فرخنده مداحی و مولودي خواني کرد.

 وی افزود: حجت الاسلام پوشيده،  به عنوان سخنران مراسم از سجایلی اخلاقی و ویژگی های سبک زندگی امام حسن عسکری علیه السلام گفت و کربلايي "حسين صالحي" وکربلايي "مجيد يزداني فرد" نیز در بخشی دیگر مولدوی خوانی کردند.

 

گفتنی است، همچنین روز گذشته تجمع ضد استکباری مادران و زنان بجنوردی به یاد مادران شهید غزه، در محل میدان مادر این شهر برگزار شد.

پایان/

 

برخی پوسترهای برنامه های امشب سه شنبه دوم آبان: