پانصد تماشاگر در یک نوبت به تماشای فیلم «اخت ‌الرّضا» نشستند
پانصد تماشاگر در يک نوبت به تماشاي فيلم «اخت ‌الرّضا» نشستند
به همت اهالی مسجد؛

پانصد تماشاگر در یک نوبت به تماشای فیلم «اخت ‌الرّضا» نشستند

فيلم سينمايي «اخت الرضا» به همت فعالان کانون فرهنگي هنري «نسيم رحمت» بجنورد و در استقبال 500 تماشاگر در يک نوبت، براي نخستين اکران در استان خراسان شمالي به نمايش درآمد.
شناسه خبر : 52598 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فیلم  «اخت الرضا» تازه ترین اثر سینمایی با داستان سفر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه از مدینه تا قم و حوادث تاریخی و توطئه های مأمون، برای نخستین بار در استان خراسان شمالی آنهم به همت اهالی مسجد اکران  و به نمایش درآمد.

سالن بزرگ سینما گلشن بجنورد مملو از تماشاگربود و برخی به دلیل اتمام بلیط و نبود صندلی مجبور به بازگشت شدند.

 

500 تماشاگر از اقشار مختلف با برنامه ریزی و تلاش مدیر جوان  و اعضای پرتلاش کانون «نسیم رحمت» در کنار ارکان مسجد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام که تشکیلاتی در قالب هیئت الهادی علیه السلام بجنورد  را شکل داده اند، شنبه شب، ششم آبان ماه به تماشای این فیلم تاریخی و مذهبی نشستند.

 

«اخت الرضا» با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، عتبه حسینیه و توسط سازمان سینمایی سوره به کارگردانی "سید مجتبی طباطبایی" و تهیه کنندگی "جعفر ادیب" تولید شده است.

 

کانون فرهنگی هنری "نسیم رحمت" مسجد امام حسن عسکری  علیه السلام بجنورد از جمله کانون های تأثیرگذارو فعال استان خراسان شمالی است که در سال جاری و اخیرا، به عنوان کانون برتر در رواق قلم رویداد فرهنگ و هنر بچه های مسجد در سطح ملی  شایسته تقدیر ویژه شناخته  و معرفی شد.

 

پایان/