رابطان و مدیران کانون های مساجد بجنورد در نشستی هم اندیشی گرد هم آمدند
رابطان و مديران کانون هاي مساجد بجنورد در نشستي هم انديشي گرد هم آمدند

رابطان و مدیران کانون های مساجد بجنورد در نشستی هم اندیشی گرد هم آمدند

نشست هم انديشي رابطان و مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان بجنورد با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي، عصر يکشنبه هفتم آبان ماه برگزار شد.
شناسه خبر : 52627 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، در این نشست که عصر یکشنیه هفت آبان ماه، در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی برگزار شد، گفت: گفتمان ما در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شبکه‌سازی و تربیت نیروی مسجدی و انقلابی است در این راستا ما باید فعالیت‌های این کانون‌ها را افزایش دهیم.

وی که در میان تنی چند از رابطین و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بجنورد سخن می گفت  نقش تربیتی کانون ا را مورد توجه قرار داد و افزود: پرورش نیرو مسجدی، انقلابی و متعهد رویکرد اصلی این کانون هاست و  به همین دلیل باید به‌گونه‌ای برنامه ریزی شود، که بتوانند در این زمینه موفق‌تر عمل کنند.

حجت الاسلام پاکدامن،  با تأکید بر اینکه آموزش و تربیت کادر خوب و اثرگذار مسجدی و البته تربیت شده از دل مسجد در اولویت برنامه ها قرار داده شده است، با صراحت توضیح داد: تمام تلاش ما این است که با آموزش و اجرای برنامه های مدون فرهنگی و هنری، برای نوجوانان مسجد و خانه و مدرسه شان یکسان و یکی شود و این خروجی مسجد باشد.

در این جلسه کارشناسان مسئول حوزه های ساماندهی و شبکه سازی و نیز فرهنگی هنری و همچنین کارشناس رسانه و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، برای مدیران حاضر، توضیحاتی در خصوص اولویت های کاری و برنامه ای این حوزه ها ارائه کردند.

نشست فوق با پاسخگویی به سوالات مطرح شده در جلسه از سوی مدیر کانون ها پایان یافت.

گفتنی است؛ دومین جلسه این نشست با حضور دیگر مدیران کانون های شهرستان بجنورد، صبح پنج شنبه، یازدهم آبان ماه برنامه ریزی و اجرا ی شود.

پایان/