تکریم فعالیت های کتابخوانی مدیر کانون رسول اعظم (ص) جاجرم
تکريم فعاليت هاي کتابخواني مدير کانون رسول اعظم (ص) جاجرم

تکریم فعالیت های کتابخوانی مدیر کانون رسول اعظم (ص) جاجرم

مدير کانون فرهنگي هنري رسول اعظم(ص) روستاي طبر براي تلاش هاي کتابخواني و تشکيل حلقه هاي کتابخواني در اين روستا، از سوي ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي تکريم و تقدير شد.
شناسه خبر : 52717 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارشناسان  حوزه فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی با همراهی حجت الاسلام علی رنجبر، از مشاورین و فعالان فرهنگی استان، در محل کانون روستایی «رسول اعظم صلی الله علیه وآله وسلم» مسجد جامع روستای طبر جاجرم حضور یافتند و ضمن بازدید از کتابخانه  این کانون، فعالیت های کتاب و کتابخوانی آن را تحسین برانگیز توصیف کردند.

 

در این بازدید با اهداء لوح تقدیر و هدیه یادبود، «زهره جهان تاب» مدیر این کانون  در جمع فعالان کانون و در محل کتابخانه مسجد تکریم وتقدیر شد.

 

 

برگزاری مسابقه کتابخوانی از متن کتاب "خواب خون" نوشته «محمد عزیزی» از جمله برنامه های این کانون ویژه 13 آبان و در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی است که زندگی شهید نوجوانان و والامقام روزهای دفاع مقدس "شهید محمدحسین فهمیده" را در بردارد که با مطالعه آن نوجوانان مسجد با رشادت های آن نوجوان شهید به عنوان الگوی اخلاقی و شخصیتی آشنا می شوند.

 

برگزاری نشست های کتابخوانی و خوانش کتاب "ستاره ها چیدنی نیستند" ویژه دختران  و نوجوان و راه اندازی مهد کودکی و آموزش قرآن به کودکان زیر هفت سال دیگر برنامه این کانون است که به همت مدیر کانون آن برنامه ریزی و اجرا  می شود.

 

پایان/