کانون روستایی حجاب جاجرم، برای بانوان آموزش مهارت های زندگی برگزار کرد
کانون روستايي حجاب جاجرم، براي بانوان آموزش مهارت هاي زندگي برگزار کرد

کانون روستایی حجاب جاجرم، برای بانوان آموزش مهارت های زندگی برگزار کرد

زنان روستاي کم برخوردار "قراجه رباط" از توابع شهرستان جاجرم، در کارگاه مهارت هاي زندگي حضور يافتند.
شناسه خبر : 52720 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۹

به گزارش روایط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارگاه  زندگی پویا، با آموزش  تخصصی مهارت های زندگی  و ارتباطی همسران، والدین و فرزندان ویژه زنان جلگه شوقان  برگزار شد.

 

حجت الاسلام «علی رنجبر»، از مشاورین خانواده و طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی مباحث آموزشی را به عنوان استاد کارگاه برای بانوان حاضر مطرح کرد و به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ مباحث آموزشی را در این جمع توضیح داد.

 

 

کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و برگزار می شود.

 

وی همچنین همراه با دو تن از  کارشناسان حوزه فرهنگی ستاده ماهنگی کانون های مساجد استان از کتابخانه کانون فرهنگی هنری حجاب مسجد حسینی روستای قراجه رباط جاجرم که این کارگاه به همت «مریم عباسی» مدیر این کانون برنامه ریزی و مقدمات اجرای آن فراهم شده، بازدید کرد.

 

پایان/