تشکیلات گروه های سرود مسجدی در بجنورد با هدف هم اندیشی گرد هم آمدند
تشکيلات گروه هاي سرود مسجدي در بجنورد با هدف هم انديشي گرد هم آمدند
برای نخستین بار؛

تشکیلات گروه های سرود مسجدی در بجنورد با هدف هم اندیشی گرد هم آمدند

نخستين نشست "هم انديشي تشکيلات گروه هاي سرود مسجدي" شامل شاعر، آهنگساز، مربي گروه سرود، فعالان فرهنگي و مربيان پروشي مدارس و نيز مديرکانون مسجد در شهرستان بجنورد تشکيل شد.
شناسه خبر : 52754 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نشست هم اندیشی تشکیلات گروهای سرود مسجدی در بجنورد با حضور تنی چند از فعالان این عرضه در مسجد شب گذشته،  یکشنبه؛ 14 آبان ماه جاری، به همت حوزه فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد استان و محوریت کانون "شهید رستمعلی نوری" مسجد حضرت جواد الائمه علیه السلام در محل این ستاد برگزار شد.

 

این جمع فرهنگی متشکل از تنی چند از مدیران کانون، مربی گروه سرود، شاعر و نیز دو تن از خواهران فعال در حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد  بود.

 

«اصغر لنگری»، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این نشست، تقویت گروه های سرود مسجدی و تولید آثار ارزنده، انقلابی و ماندگار نام برد و در این راستا حضور افراد تاثیرگذار و مجرب و هنرمند را ضروری دانست.

 

براساس گفتگو و تعامل صورت گرفته در این جلسه و نیز ضمن بررسی نقاط قوت و عنوان آسیب های موجود، راهکارهایی برای مشارکت  هرچه بیشتر در عرصه تولید نواهای اسلامی و حمایت از گزوه های سرود، مقرر شد، این نشست  به صورت ماهانه و به طور مستمر برگزار شود و افراد تاثیرگذار بیشتر دعوت شوند.

 

پایان/