امضاء تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های مساجد و معاونت پرورشی اسفراین
امضاء تفاهم نامه همکاري بين ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد و معاونت پرورشي اسفراين
با هدف تقویت پیوند مسجد و مدرسه در خراسان شمالی؛

امضاء تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های مساجد و معاونت پرورشی اسفراین

تفاهم نامه همکاري بين ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي و معاونت پرورشي آموزش و پرورش شهرستان اسفراين با هدف تقويت فعاليت هاي آموزشي و فرهنگي بين اهالي مسجد و مدارس، به امضا رسيد.
شناسه خبر : 52823 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حوزه فرهنگی و هنری ستاد کانونهای مساجد خراسان شمالی، به نمایندگی از این ستاد، طی نشستی با معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

 

این تفاهم نامه با هدف اجرای آموزش های فرهنگی و ارتقاء مهارت های خانواده در قالب طرح »زندگی پویا» ویژه دانش آموزان و والدین و همچنین آموزگاران و معلمین طراحی و قالب تفاهم طرفین در برگزاری این طرح تدوین  و امضا شد.

 

در این نشست «عاطفه رستگار»، معاونت پرورشی اسفراین و«اصغرلنگری» کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به نمایندگی از طرفین در خصوص مفاد تفاهم نامه گفتگو و امضا کردند.

 

این نشست و جلسه با هماهنگی و پی گیری های کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا  سلام الله علیها اسفراین برگزار شد.

 

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید  و از مهرماه، با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

پایان/