کانون ثامن الحجج(ع) در خراسان شمالی میزبان کارگاه های مهارت های زندگی شد
کانون ثامن الحجج(ع) در خراسان شمالي ميزبان کارگاه هاي مهارت هاي زندگي شد
با هدف کاهش آسیب های اجتماعی؛

کانون ثامن الحجج(ع) در خراسان شمالی میزبان کارگاه های مهارت های زندگی شد

ستاد کانون مساجد خراسان شمالي در شهرآوا از توابع شهرستان تازه تأسيس مانه، براي دختران و مادران کارگاه مهارت هاي زندگي برگزار کرد.
شناسه خبر : 52935 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مهارت های زندگی برای نخستین بار در شهر آوا  با هدف آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، سه شنبه 23 آبان ماه برای دختران و مادران  این شهر و در قالب دو کارگاه  تشریح شد.

 

 

این کارگاه ها از سلسله کارگاه های طرح آموزشی "زندگی پویا" است که به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی و کانون ثامن الحجج علیه السلام، طراحی شد وابتدا  برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم مدرسه افق مباحث سواد رسانه و آسیب های فضای مجازی  و موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی بازگوشد.

 

پس از آن نیز کارگاهی با بیان راهکارهای خانواده متعالی برای بانوان  و مادران در محل حسینیه شهر آوا برگزار شد.

 

«امین عاملی پور»، استاد دانشگاه از فعالین کانون مسجد  مباحث را در دو کارگاه مذکور برای شرکت کنندگان بازگو کرد و روند کارگاه با نشست پرسش و پاسخ و در صورت لزوم مشاوره فردی ادامه و پایان یافت.

 

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید  و از مهرماه، با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

پایان/