سه بانوی مروج کتابخوانی در کانون های مساجد خراسان شمالی تکریم شدند
سه بانوي مروج کتابخواني در کانون هاي مساجد خراسان شمالي تکريم شدند

سه بانوی مروج کتابخوانی در کانون های مساجد خراسان شمالی تکریم شدند

سه تن از بانوان فعال در حوزه ترويج فرهنگ انس با مطالعه در کانون هاي مساجد استان خراسان شمالي جمعه 26 آبان ماه با حضور مسئولان استاني مورد تقدير قرار گرفتند.
شناسه خبر : 52983 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ جمعه 26 آبان ماه همزمان با برگزاری آیین باشکوه نماز جمعه و در جمع نمازگزاران مصلای امام امام خمینی (ره) سه تن از مدیران کانون های این استان که هر سه علاوه بر مدیریت کانون تلاش بی وقفه ای در تروج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی داشتند، در حضور نماینده ولی فقیه از زحمات و تلاش هایشان تقدیر شد.

 

«فاطمه ایزانلو» مدیر کانون فرهنگی هنری اندیشه روستای قره خانبندی بجنورد، اعظم رهبان مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا و «حدیثه گریوانی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گریوان در این مراسم دعوت و تکریم شدند.

 

هدایای این سه مروج کتابخوانی توسط حجت الاسلام و المسلمین«رضا نوری»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد و نیز حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به بانوان اهداء شد.

 

تشکیل حلقه های کتابخوانی و خوانش کتاب دسته جمعی با حضور دختران نوجوان، بهره مندی از رشته های  هنری از جمله  نقاشی  و خوشنویسی برای ایجاد انس با کتاب و مطالعه در کودکان، برگزاری مسابقات کتابخوانی از کتاب های منسوب به زندگینامه شهدا، از جمله اقدامات این کانون ها در حوزه کتاب و کتابخوانی با وجود کمترین امکانات موجود، می توان نام برد.

 

پایان/