برگزاری کارگاه مهارت های زندگی ویژه والدین عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس اسفران
برگزاري کارگاه مهارت هاي زندگي ويژه والدين عضو انجمن اوليا و مربيان مدارس اسفران
به همت کانون محبان الزهرا سلام الله علیها؛

برگزاری کارگاه مهارت های زندگی ویژه والدین عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس اسفران

کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين نخستين کارگاه "زندگي پويا" را ويژه والدين عضو انجمن اوليا و مربيان مدارس اين شهرستان برگزار کرد.
شناسه خبر : 53009 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارگاه آموزش مهارت های زندگی برای نخستین بار با مشارکت کانون مسجد و معاونت پرورشی آموزش و پرورش اسفراین برای والدین عضو انجمن اولیا و مربیان برگزار شد و این والدین با مباحث تربیت فرزند  آشنا شدند.

 

این کارگاه آموزشی به همت کانون محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین در مدرسه حضرت خدیجه سلام الله علیها این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدرضا امینی فر» از اساتید دانشگاه و حوزه علمیه مباحث مورد نظر را برای مادران حاضر تشریح کرد و کارگاه به صورت پرسش و پاسخ ادامه و پایان یافت.

همچنین در روزهای اخیر نیز کارگاه  مهارت های زندگی با محوریت آموزش نتایج مخرب فضای مجازی و تشریح سواد رسانه برای دانش آموزان آموزشگاه دخترانه مقطع متوسطه "مظاهری"،  هنرستان دخترانه "رشد" و هنرستان پسرانه کشاورزی "امام رضا علیه السلام" و نیز شبانه روزی "شهید بهشتی" و نیز دبیرستان "بصیرت" در قالب پنج کارگاه  آموزشی ویژه دانش آموزان و نوجوانان اجرا شد.

علاوه بر این در روزهای آتی کارگاه آموزشی ویزه مشاوران مدارس اسفراین به همت ستاد کانون ها یمساجد استان و نیز کانون محبان الزهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید  و از مهرماه، با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

پایان/