آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی برای نوجوانان روستای زرد سملقان تشریح شد
آسيب ها و تهديدهاي فضاي مجازي براي نوجوانان روستاي زرد سملقان تشريح شد
به همت کانون "ضامن آهو"؛

آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی برای نوجوانان روستای زرد سملقان تشریح شد

کارگاه آموزشي سواد رسانه و بررسي آسيب ها و تهديدهاي فضاي مجازي براي نوجوانان روستاي زرد در شهرستان تازه تأسيس سملقان به همت کانون فرهنگي هنري "ضامن آهو" اين روستا برگزار شد.
شناسه خبر : 53037 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد خراسان شمالی، نوجوانان و جوانان مدرسه شفق روستای زرد از توابع شهرستان تازه تأسیس سملقان، همراه معلمانشان با مباحث سواد رسانه و نیز آسیب های احتمالی فضای مجازی آشنا شدند.

 

این کارگاه آموزشی در محل آموزشگاه فوق و به همت کانون "ضامن آهو" مسجد امام حیسین علیه السلام روستای زرد برنامه ریزی و اجرا شد.

 

«حسین صائبی»، از کارشناسان پلیس فتای استان خراسان شمالی در این کارگاه موضوعاتی  همچون  اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی را برای  دختران نوجوان  حاضر  بازگو کرد و آسیب  هایی همچون شبکه های اجتماعی مخرب، کلاهبرداری های اینترنتی، پلتفرم های خارجی که مسایل غیر اخلاقی را بین نوجوانان و جوانان ترویج می کنند، را شرح داد.

 

وی همچنین شناخت و آگاهی  و مطالعه دقیق را به نوجوانان توصیه کرد مراجعه به سایت های معتبر و دقت در اطلاعات دریافتی را  گوشزد کرد.

 

کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.  

پایان/