نشست فرهنگی با فعالان دو کانون مسجد شهرستان تازه تأسیس سملقان
نشست فرهنگي با فعالان دو کانون مسجد شهرستان تازه تأسيس سملقان
با هدف تقویت فعالیت های کتاب و کتابخوانی؛

نشست فرهنگی با فعالان دو کانون مسجد شهرستان تازه تأسیس سملقان

کارشناسان حوزه هاي مختلف ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان شمالي از دو کانون مسجد شهرستان تازه تاسيس سملقان بازديد کردند و نشست فرهنگي با فعالان آن برگزار کردند.
شناسه خبر : 53048 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارشناس مسئول فرهنگی، کارشناس مسئول اداری و پشتیبانی  نیز کارشماس مسئول ساماندهی و شبکه سازی به همراه  کارشناس کتابخانه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی، امروز دوشنبه 29 آبان ماه، به  شهرستان  تازه تأسیس سملقان سفر کردند و  فعالیت های  دو کانون این شهرستان با محوریت کتاب و کتابخوانی را ارزیابی کردند.

 

کارشناسان ستاد استان، ابتدا در مسجد جامع  حاضر شدند، ضمن بازید از فعالیت های کتابخانه و کانون فرهنگی هنری "شهید بهشتی" این مسجد نشستی با ارکان مسجد برگزار شد.

کانون فرهنگی هنری "حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرج الشریف" مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف آشخانه، مقصد  بعدی این بازدید بود که موضوع بررسی فعالیت کتابخانه ای، اجرای طرح پالایش کتاب و نیز بررسی برای تعیین تکلیف مدیر این کانون از اهم مسایلی بود که طی نشستی با فعالان مسجد مورد بررسی قرار گرفت.

 

پس از این بازدید ها، کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان، ، به دفتر مدیر مرکز درمانی بسیجیان آشخانه رفتند و به «سیاوش جنتی» مدیر کانون آیت الله خامنه ای بجنورد که به تازگی به این سمت انتخاب شده، تبریک گفتند.

 

گفتنی است، دو شهرستان مانه و سملقان به تازگی تاسیس شده و فعالیت های مجزایی با تعیین فرمانداری و محدوده جغرافیایی مشخص برای این دوشهرستان تعریف شده است که به تبع آن  کانون های مساجد نیز در این محدوده قرار می گیرند.

 

پایان/