ظرفیت شناسی حوزه جهاد تبیین با همراهی کانون های مساجد خراسان شمالی
ظرفيت شناسي حوزه جهاد تبيين با همراهي کانون هاي مساجد خراسان شمالي
دردیدار با دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت؛

ظرفیت شناسی حوزه جهاد تبیین با همراهی کانون های مساجد خراسان شمالی

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي با هدف ظرفيت شناسي در جهت اجراي برنامه هاي جهاد تبيين و بهرهمندي از ظرفيت کانون هاي مساجد استان، به ديدار دستيار استاندار در امر مردمي سازي دولت رفت.
شناسه خبر : 53052 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با هدف معرفی ظرفیت های کانون های استان  در اجرای اقداماتی با محوریت جهاد تبیین به دفتر «حمید نظریان»، دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت رفت.

 

معرفی و بررسی ظرفیت های کانون های مساجد در معرفی دستاوردهای نظام اسلامی، حضور نیروی انقلابی و مذهبی و البته تأثیرگذار و اجرای طرح های فرهنگی موثر بویژه در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی محلات مختلف با محوریت مساجد از جمله مباحث مطرح شده در این نشست می توان نام برد.

 

همچنین حمایت از فعالیت های کانون ها و طرح های تبلیغی و فرهنگی نیز یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این باره بود که تهیه و تدوین برنامه های فرهنگی تربیتی در قالب طرحی واحد پیشنهاد شد و در دستور کار قرار گرفت که اجرای آن نیز از سوی دستیار استاندار  اعلام حمایت شد.

 

 

پایان/