برگزاری نشست آموزشی رابطان کانون های مساجد راز و جرگلان
برگزاري نشست آموزشي رابطان کانون هاي مساجد راز و جرگلان

برگزاری نشست آموزشی رابطان کانون های مساجد راز و جرگلان

نشست آموزشي رابطان و مديران کانون هاي مساجد شهرستان راز و جرگلان،با هدف تبيين اولويت هاي کانون ها در اين منطقه برگزار شد.
شناسه خبر : 53152 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ این نشست هم اندیشی که با هدف تشریح برنامه ها و اولویت های کانون ها تا پایان سال جاری شکل گرفت و به صورت پرسش و پاسخ اجرا شد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی و نیز «میثم آذری» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راز و جرگلان  در این نشست حضور داشتند و همراه و پاسخگو بودند.

 

 

در این جلسه «امین درتومی» و «اصغر لنگری»، به ترتیب کارشناسان مسئول حوزه های ساماندهی و شبکه سازی و نیز فرهنگی هنری و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، برای مدیران حاضر، توضیحاتی در خصوص اولویت های کاری و برنامه ای این حوزه ها ارائه کردند و برنامه های پیش رو را تشریح کردند.

اهداء حکم مسئولیت رابط شهرستان به «اعظم نامور» مدیر کانون فرهنگی هنری "قدس" مسجد جامع راز  و نیز  تقدیر از فعالان قرآنی و برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته حفظ کل، از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

نشست فوق با پاسخگویی  مدیر و کارشناسان ستاد استانی به سوالات مطرح شده مدیران  کانون های حاضر پایان یافت.

 

شهرستان راز و جرگلان منطقه ای وسیع و تلفیقی از شیعه و اهل تسنن را در بردارد  که تاکنون 18 کانون فرهنگی هنری در این منطقه راه اندازی شده است.

 

پایان/