حمایت از کانون های مساجد، اتصال مردم به مسجد و کارفرهنگی مناسب را به دنبال دارد
حمايت از کانون هاي مساجد، اتصال مردم به مسجد و کارفرهنگي مناسب را به دنبال دارد
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

حمایت از کانون های مساجد، اتصال مردم به مسجد و کارفرهنگی مناسب را به دنبال دارد

نماينده ولي فقيه در نشست شوراي هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي با تاکيد بر حمايت از فعاليت هاي کانونها گفت: فعاليت هاي کانونها کاري مردمي و ارزشمند است و لازم است مجموعه هاي حاضر در اين نشست در خصوص حمايت از کانون ها همراهي کنند.
شناسه خبر : 53226 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، سه شنبه 7 آذر در نشست شورای هماهنگی کانونهای مساجد که در محل دفترامام جمعه بجنورد برگزار شد، حضور کانون در مسجد را همچون پایگاه بسیج، خانه هلال و برخی دیگر از مجموعه ها مهم دانست و اظهارکرد: مدیریت و ولایت مسجد با امام  جامعه است و کمک امام جامعه هم مردم هستند، تا مسجد رونق پیدا کند.

 

وی کار کانون ها را کاری مردمی و ارزشمند دانست و تاکید کرد: مجموعه های حاضر لازم است در خصوص حمایت از فعالیت کانون ها همراهی کنند.

 

رییس شورای هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی ضمن اعلام حمایت از برنامه های کانون ها گفت: یکی از برنامه های ارزنده در مساجد موضوع نمایش فیلم است که از این طریق شاهد اکران فیلم های مناسب و ارزشمند هستیم و این یک کار مناسب فرهنگی است. 

 

نماینده ولی فقیه دراستان همچنین به موضوع اعتبارات دستگاه ها برای مسایل فرهنگی اشاره کرد و خواستار تخصیص این اعتبارات برای کارهای فرهنگی در مساجد و کانون های مساجد شد. 

 

حجت الاسلام نوری در تأکید بر این مطلب تصریح کرد: اینکه مجموعه مسجدی وکانونی برای انجام برنامه، امام جمعه و نماینده ولی فقیه یا استاندار را برای دریافت اعتباری که به همین منظوراختصاص یافته، واسطه کند شیوه درستی نیست. این ساختار باید اصلاح شود چرا که اختصاص اعتبار برای کارهای فرهنگی هزینه نیست بلکه عامل رشد است.

 

وی همچنین نسبت به تلاش برای پیوند دانش آموزان با مسجد توصیه کرد و خواستار انجام برنامه های فرهنگی برای رونق بیشتر این مسئله شد.