فعالیت نخستین کانون های تخصصی خواهران در مساجد خراسان شمالی آغاز می شود
فعاليت نخستين کانون هاي تخصصي خواهران در مساجد خراسان شمالي آغاز مي شود
پنج شنبه 9 آذر ماه؛

فعالیت نخستین کانون های تخصصی خواهران در مساجد خراسان شمالی آغاز می شود

مديران کانون هاي تخصصي خواهران در مساجد استان خراسان شمالي، در نشستي نيم روزي با هدف آموزش و آشنايي با اولويت هاي کاري و برنامه اي اين کانون ها، گرد هم مي آيند.
شناسه خبر : 53236 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی؛ نشست آموزشی ویژه 19  کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد استان خراسان شمالی، صبح فردا، پنج شنبه 9 خرداد ماه  برنامه ریزی و اجرا  می شود.

 

کانون های تخصصی خواهران  به تازگی و در کنار دیگر کانون های مساجد استان، تأسیس شده که در قدم اول،  با هدف تأثیرگذاری هماهنگی و هم گفتمانی ویژه مدیران کانون های تخصصی خواهران  شکل گرفته و مجوز دریافت کرده اند.

 

این نشست، جلسه مقدماتی آموزشی در استان است که پس از آن مدیران کانون های تازه تأسیس خواهران، برای آموزش موارد دقیق تر و طراحی و اجرای برنامه های ویژه  به کنگره آموزشی خواهران که 20 آذرماه در تهران برگزار می شود، رهسپار می شوند.

 

ناگفته نماند بر اساس آیین نامه تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسالمی احیای گفتمان نظام زن و نیز خانواده از منظر مقام معظم رهبری در بستر مسجد طراز اسلامی از اهم اهداف این  دوره آ»وزشی در سطح استانی و پس از آن در سطح ملی، می توان نام برد .

همچنین  تبیین وظایف برنامه ریزان و فعالان حوزه زن و خانواده به منظور پیشرفت در عرصه های معنویت، فکر، علم، زندگی در سطح فرد و جامعه، الگوسازی،  انتقال تجربیات و توانمند سازی مدیران کانون های تخصصی خواهران،  تقویت شبکه های بانوان در بستر کانون های فرهنگی هنری مساجد و نیز  ارتقاء سطح توانمندی خواهران عضو کانون های مساجد از طریق آموزش علمی، هدفمند و روزآمد را می توان به اهداف این نشست  آموزشی افزود.

 

پایان/