مدیران کانون های تخصصی خواهران در مساجد خراسان شمالی در نشستی آموزشی گرد هم آمدند
مديران کانون هاي تخصصي خواهران در مساجد خراسان شمالي در نشستي آموزشي گرد هم آمدند

مدیران کانون های تخصصی خواهران در مساجد خراسان شمالی در نشستی آموزشی گرد هم آمدند

مديران کانون هاي تخصصي بانوان در مساجد خراسان شمالي در نخستين نشست آموزشي ويژه اين مديران، با اولويت هاي حوزه زن و خانواده آشنا شدند.
شناسه خبر : 53356 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نخستین نشست آموزشی ویژه مدیران کانون های تخصصی خواهران در مساجد خراسان شمالی، امروز؛ پنج شنبه نهم آذرماه، برگزار شد.

 

این نشست  در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  و با حضور 19 مدیر کانون تخصصی خواهران، که به تازگی و برای نخستین بار در مساجد این استان تاسیس شده است، به اجرا درآمد.

 

«حمید نظریان»، دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت و نیز حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد افشین فر»، مسئول قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی به عنوان مهمانان ویژه و مدرس کارگاه مبانی زن و خانواده در این نشست حضور داشتند و  نگاه حامیانه و راهکارهای تأثیرگذاری نقش مردمی فعالان کانون ها به ویژه در حوزه بانوان و خانواده تحلیل و شرح داده شد.

 

همچنین در این نشست علاوه بر تبیین اولویت ها و اهداف راه اندازی کانون های تخصصی خواهران توسط حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در توضیحی تکمیلی و تبیین این کانون ها، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «کمال خداداده»، رییس ستاد کانون های مساجد کشور به صورت آفلاین برای حاضران پخش شد.

این نشست با پاسخ به سوالات حاضران از سوی کارکنان ستاد کانون مساجد استان پایان یافت.

 

پایان/