آغاز دومین مرحله بازدید های میدانی کانون های مساجد دو شهرستان شیروان و فاروج
آغاز دومين مرحله بازديد هاي ميداني کانون هاي مساجد دو شهرستان شيروان و فاروج

آغاز دومین مرحله بازدید های میدانی کانون های مساجد دو شهرستان شیروان و فاروج

مرحله دوم بازديد از کانون هاي مساجد دو شهرستان شيروان و فاروج در سال جاري، با هدف ساماندهي و ارتقاء اين کانون ها در مناطق فوق آغاز شد.
شناسه خبر : 53652 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارشناسان حوزه ساماندهی و شبکه سازی ستا هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان 19 آذرماه، با حضور در بیش از  6 کانون فرهنگی هنری از فعالیت های این کانون ها بازدید کردند و طی نشست هایی از روند عملکرد کانون در مسجد مطلع شدند.

 

تعیین مدیر جدید در برخی از این کانون ها که اغلب در مناطق روستایی، اهمیت موضوع کتابخوانی و نحوه دریافت کتب اهدایی و موضوع پالایش کتاب، معرفی اه م برنامه های کانون ها از جمله فعالیت تخصصی کانون های خواهران برای اهالی مسجد حاضر تشریح شد.

 

بر این اساس این کارشناسان در روستاهای قوچ قلعه، سیساب، عبدآباد، زوارم، اسلام آباد، توده، رزمغان حضور یافتند و از کانون های صادقیه، طریق النور، احسان، شهدای اسلام آباد، شهدای رزمغان و شهدای زوارم بازدید کردند.

همچنین در مسجد جامع شیروان و کانون شهری "شکوفه های دین" در شیروان نیز حاضر شدند از حلقه معرفتی این کانون که به طور مجزا برای دانش آموزان پایه های مختلف، اجرا می شود نیز بازدید کردند.

 

پیش از این نیز پنج شنبه 16 آذرماه، کانون بابالحوئج و کانون شهید برونسی و نیز کانون شهدای هسته ای و وحدت نیز بازدید شد و نشست های فرهنگی با برخی فعالان این کانون ها توسط حوزه ساماندهی ستاد برگزار شد.

 

نشست با رییس اداره فاروج با هدف ارتقاء فعالیت های کانون های مساجد نیز از دیگر برنامه هاو اقدامات انجام شده در این دو روز تلاش برای فعال شدن بیشتر کانون ها در این دو شهرستان می توان نام برد.

 

پایان/