بچه مسجدی ها در بجنورد، میزبان فرزندان شهید حضرت فاطمه(س) می شوند
بچه مسجدي ها در بجنورد، ميزبان فرزندان شهيد حضرت فاطمه(س) مي شوند
در شب و روز شهادت ام الائمه سلام الله علیها؛

بچه مسجدی ها در بجنورد، میزبان فرزندان شهید حضرت فاطمه(س) می شوند

مراسم سوگواري و عزاداري شب وروز شهادت حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها به همت اهالي مسجد در بجنورد با استقبال و وداع و مراسم تشييع و خاکسپاري شهداي گمنام همراه مي شود.
شناسه خبر : 53716 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ سوگواران فاطمی، امروز شنبه 25 آذرماه، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت  حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  به استقبال فرزندان شهید دخت نبی می روند و همراه شهدا در شهر بجنورد عزاداری می کنند.

 

بر این  اساس ابتدا مراسم استقبال در میدان آزادگان بجنورد توسط اهالی مسجد برنامه ریزی شده و عموم مردم ساعت 15 به پیشواز شهید می روند.

 

پس از آن جوانان مسجد جامع بجنورد، همزمان با نماز مغرب و عشاء، در مراسمی زهرایی میزبان عاشقان شهدا و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می روند و در محفل وداع سوگواری می کنند.

 

مراسم تشییع نیز فردا یک شنبه 26 آذرماه، ساعت 9 صبح از مقابل مسجد انقلاب بجنورد آغاز می شود و در قدم های عاشقانه بدرقه کنندگان تا میدان کارگر ادامه خواهد داشت.

مراسم خاکسپاری شهید نیز با میزبانی بچه های مسجد بقیه الله شهرک گلستان بجنورد آغاز می شود و طی آن پیکر مطهر یک شهید گمنام در پارک گلستان شهر به خاک سپرده می شود.

 

فعالان کانون انقلاب، بقیه الله (عج) و کانون نینوا در این امر مشارکت خواهند داشت.

 

پایان/