گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان خراسان شمالی
گراميداشت روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت در استان خراسان شمالي

گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان خراسان شمالی

مراسم محوري بزرگداشت 9 دي، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، پيش از ظهر امروز با حضور مردم و مسئولان در بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 54046 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «سید محمدرضا میرتاج الدینی» روز شنبه نهم دی ماه جاری در مراسم محوری گرامیداشت یوم الله ۹دی در مصلای امام خمینی (ره)  بجنورد مرکز استان خراسان شمالی،  گفت: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال سرنگونی نظام بودند اما هوشیاری مردم موجب شد تا آنان آرزوی خود را به گور ببرند.

 

وی افزود: مردم ما دارای بصیرت کافی هستند و این راه را آگاه هانه ادامه می دهند و همین مردم تن شمنان را در حماسه ۹ دی به لرزه انداخت.

 

به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: موانعی بعضا جلوی بصیرت مردم را می گیرد که گروهی از سیاسیون با سابقه زیاد در فتنه ۸۸ وارد شدند در حالی که مردم با بصیرت راه خود را ادامه دادند.

 

وی تصریح کرد: سیاه نمایی در مسائل مختلف از جمله اقتصادی، پیشرفت ها و سایر موارد از عوامل بی بصیرتی است و به فرموده مقام معظم رهبری؛ امروز اگر کسی پمپاژ یأس و ناامیدی کند در میدان دشمن بازی کرده است.

 

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه پیشرفت ها به خوبی منتشر نمی شود و دشمنان تلاش می کنند که نقاط ضعف را بزرگ کنند.

 

وی ادامه داد: دانشمندان ما در بخش ساخت موشک و تکنولوژی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته اند و مهندسان ایرانی راه طولانی در این زمینه پیموده اند که باید رسانه ای شوند.

 

مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه  و استاندار نیز در این مراسم حضور داشتند و سخنانی ایراد کردند.

 

پایان/