بانوان مسجدی خراسان شمالی میزبان خواهران خود در جشن های میلاد کوثر می شوند
بانوان مسجدي خراسان شمالي ميزبان خواهران خود در جشن هاي ميلاد کوثر مي شوند

بانوان مسجدی خراسان شمالی میزبان خواهران خود در جشن های میلاد کوثر می شوند

برخي عناوين برنامه هاي تدارک ديده شده ويژه ميلاد حضرت صديقه کبري سلام الله عليها توسط کانون هاي مساجد استان خراسان شمالي و توضيحات مختصري در اين رابطه اعلام شد.
شناسه خبر : 54063 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در آستانه  فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برنامه های ویژه ای به مناسبت این روز بزرگداشت مقام مادر و گرامیداشت هفته زن برنامه ریزی و در دست اجرا دارند.

 

«زهرا براتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین از برگزاری گردهمایی کالسکه سواران نسل ظهور وهمایش زن وتحکیم بنیان خانواده در شهر اسفراین با همکاری این کانون و مشارکت برخی  ادارات همچون ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه خواهران  خبر داد و گفت: این همایش با پیاده روی مادران اسفراینی همراه فرزندان نوزاد خود از میدان بهار تا سالن نسیم  این شهر آغاز و پس از آن مادران همراه کالسته نوزادان خود وارد سالن همایش شده  و بخش دوم آغاز می شود.

 

وی در ادامه توضیح داد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان با حضور یکی از روانشناسان و اساتید حوزه زن و خانواده، مراسم جشن،مداحی و مولودی خوانی و قرعه کشی و اهداء جوایز و معرفی بانوان نمونه از دیگر برنامه های این گردهمایی می توان نام برد.

براتی زمان برگزاری گردهمایی فوق را چهارشنبه ، 13 دی ماه همزمان با روز میلاد حضرت زهرای مرضیه سلام الله اعلام کرد.

 

«صادق قربانی» مدیر کانون فرهنگی هنری "شهدای اسفیدان" بجنورد از اجرای رویداد فرهنگی عفاف و حجاب با عنوان اولین رویداد مردمی مد و لباس ایرانی اسلامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه و روز مادر خبر داد و گفت: این رویداد که با هدف عرضه و فروش  اقلام حجاب بویژه چادر طراحی و اجرا شده از روز دوشنبه 11 دی ماه آغاز و تا سیزدهم دی و سالروز میلاد ام الائمه ادامه خواهد داشت.

 

وی با عنوان اینکه این رویداد را عمومی اعلام کرد و افزود: زمان بازدید  از ساعت  10 صبح آغاز و تا 22 شب در تالار هلال احمر خراسان شمالی برپا می شود.

 

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهراسلام الله علیها در کانون های مساجد استان و مناطق مختلف با عناوین جشن کوثر و گردهمایی بانوان فاطمی، تقدیر از بانوان فعال کانون های مساجد استان، برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی ویژه بانوان و مادران، محافل انس با قرآن و برگزاری نشست های بصیرت افزایی و جهاد تبیین با موضوع زن در کنار پویش های فرهنگی و نشست های کتابخوانی بانوان از دیگر فعالیت ها به این مناسبت فرخنده می توان نام برد.

 

پایان/