زن قوی، تربیت کننده خانواده ولایتمداراست
زن قوي، تربيت کننده خانواده ولايتمداراست

زن قوی، تربیت کننده خانواده ولایتمداراست

زنان روستاي گريوان از توابع شهرستان بجنورد، به مناسبت ميلاد ام الائمه، در فضاي صميمي و گفتگو محور، با تلاش کانون فرهنگي هنري "شهداي گريوان" اين روستا با برخي تعارف تحکيم بنيان خانواده و راهکارهاي داشتن خانواده خوب آشنا شدند.
شناسه خبر : 54160 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی هنری "شهدای گریوان" زنان روستا را برای آموزش مهارت های زندگی در حسینیه پنج تن آل عبا دعوت کرد تا  در جمعی صمیمانه و آموزشی  مادران با راهکارهای داشتن خانواده خوب و اسلامی آشنا شوند.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در این کارگاه مباحث خانواده خوب و معیارهای آن  را بیان کرد و در آن نقش و جایگاه صحیح زن و مرد و را بیان کرد.

وی با بیان اینکه خانواده خوب،  خانواده ای است که مرد مقتدر باشد و زن محبوب، گفت: اینکه  زن به همسرش بله و چشم بگوید نشانه ضعف زن نیست، بلکه این قدرت خانواده است.

 

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین اضافه کرد: خانواده ولایتمدار جامعه مطیع ولی فقیه را شکل می دهد و این موضوع نتیجه عملکرد یک زن قوی در خانواده است.

وی همچنین با تأکید به دقت و توجه والدین در تربیت فرزندان و حفاظت آنها از آسیب های فضای مجازی، و عنوان اینکه  اگر دقت کنید متوجه می شوید که همه هزینه را شما می‌دهید برنامه را غرب! خطاب به زنان روستایی  گفت:   شما خوشبخت ترین زنان هستید چون برای نگهداشتن زندگی  و ساختن آن رنج کشیدید و تلاش کردید، پس راه موفقیت خود را به فرزندانتان یاد بدهید و برای دختران و پسران خود نقش والدین را ایفا کنید نه خدا!

 

وی در خاتمه تاکید کرد: مسیر موفقیت خود و تلاش و نترسیدن از رنج ها را برای فرزندانتان  تجویز کنید.

 

پایان/