گرامیداشت شهدای مقاومت به شیوه کودکان روستای کوشکی ترکمن شهرستان مانه
گراميداشت شهداي مقاومت به شيوه کودکان روستاي کوشکي ترکمن شهرستان مانه

گرامیداشت شهدای مقاومت به شیوه کودکان روستای کوشکی ترکمن شهرستان مانه

مدير کانون فرهنگي هنري عاشقان ولايت روستاي کوشکي ترکمن از توابع شهرستان مانه از برگزاري مراسم سالگرد شهادت سردار دلها، شهيد حاج قاسم سليماني با حضور کودکان و نوجوانان عضو اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 54161 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، «زهرا  زرین فر»، مدیر کانون فرهنگی هنری "عاشقان ولایت" روستای تلفیقی شیعه و سنی کوشکی ترکمن شهرستان مانه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام  شهید حاج قاسم سلیمانی و  شهید ابومهدی المهندس  و شهید سید رضی موسوی، از اجرای ویژه برنامه ای با حضور کودکان و نوجوانان این روستا با محوریت کانون خبر داد و گفت: این مراسم هم در مسجد امیر المومنین علیه السلام و هم در مدرسه عشایری شهید چمران برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: گرامیداشت دهه بصیرت و شهدای مقاومت با اهتزاز پرچم های ایران اسلامی توسط دانش آموزان، اجرای سرود و برگزاری مسابقه فرهنگی، برخی برنامه همراهی نوجوانان در مدره می توان نام برد.

 

زرین فر،  همچنین مجفل انس با قرآن توسط نوجوانان مسجد،  نشست کتابخوانی و قرائت دسته جمعی زیارت عاشورا و نثار روی شهدای مقاومت و نیز برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع شهید سلیمانی و اقتدار ایران را می توان به این برنامه افزود.

 

پایان/