زنان روستایی در منطقه ناوه بجنورد برای داشتن یک خانواده پایدار آموزش دیدند
زنان روستايي در منطقه ناوه بجنورد براي داشتن يک خانواده پايدار آموزش ديدند
همزمان با هفته زن؛

زنان روستایی در منطقه ناوه بجنورد برای داشتن یک خانواده پایدار آموزش دیدند

کانون فرهنگي هنري "امامت"مسجد محمد رسول الله(ص) روستاي ناوه بجنورد با همکاري کانون تخصصي خواهران فعال در اين مسجد، جلسه آموزشي ويژه زنان روستا به مناسبت هفته زن برگزار کرد.
شناسه خبر : 54228 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  آموزش مهارت های زندگی در روستای ناوه به همت اهالی مسجد برای زنان این روستا برگزار شد و بانوان حاضر با مباحث راهکارهای تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

 

حجت الاسلام «سعید سلیمان پور»، از اساتید حوزه و مشاورین خانواده ، در این کارگاه مباحث خانواده و نقش زنان  و نیز معیارهای خانواده خوب را برای شرکت کنندگان  بیان کرد.

این جلسه  پنجمین کلاس و نشست آموزشی از سلسله مباحث کارگاه های "زندگی پویا" است که به همت کانون  امامت و نیز کانون تخصصی خواهران این منطقه برای مادران و دختران به مناسبت هفته زن تدارک دیده شده و برگزار  می شود.

 

 

در این کارگاه از "فاطمه شاکری" مدیر کانون فاطمه الزهرا سلام الله علیها از کانون های تخصصی خواهران استان که به تازگی  در مسجد این روستا مستقر و مجوز دریافت کرده است، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای یادبود، تقدیر شد. 

 

گفتنی است، کارگاه های "زندگی پویا"  با هدف ارتقاء مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده با آموزش آگاهی های قبل از ازدواج، مهارت های زندگی، تربیت فرزند و نیز فضای مجازی؛ تهدید ها و فرصت ها به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی طراحی و در مساجد مناطق مختلف شهری و روستایی  هم اکنون در حال اجراست.

 

پایان/