انتخاب دستیاران فرمانداری شهرستان ها در امر مردمی سازی دولت، با همراهی کانون مسجد
انتخاب دستياران فرمانداري شهرستان ها در امر مردمي سازي دولت، با همراهي کانون مسجد
در خراسان شمالی؛

انتخاب دستیاران فرمانداری شهرستان ها در امر مردمی سازی دولت، با همراهی کانون مسجد

جلسه انتخاب و گزينش دستيارهاي فرمانداران شهرستان هاي خراسان شمالي در امر مردمي سازي دولت، با همراهي فعالان مسجدي و اهالي کانون مسجد اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 54360 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ انتخاب دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت، برای شهرستان های استان خراسان شمالی طی جلسه ای با همراهی ستاد کانون مساجد استان و گزینش افراد معرفی شده انجام گرفت.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در کنار «حسن ناهیدی»، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و نیز «حمید نظریان»، دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت، از بررسی کنندگان صلاحیت افراد معرفی شده برای این سمت بودند.

جمعی از مدیران کانون های مساجد استان در شهرستان ها نیز از افراد معرفی شده فرمانداران برای فعالیت در امر مردمی سازی دولت در نقاط مختلف استان بودند، که یکی  از نکات شایان ذکر در این باره می توان  در خبر گنجاند و عنوان کرد.

 

 گفتنی است؛ براساس بخش نامه ابلاغی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، وظایف دستیاران مردمی‌سازی، «کمک به افزایش نقش و مشارکت مردم با تأکید بر حرکت‌های خودجوش مردمی و جوانان در اداره امور کشور»، «کمک به افزایش کارآمدی دولت در حل مسائل کشور به پشتوانه مردم و ارتقای الگوی حکمرانی مردمی» و «ارائه راهکارهای عملی برای غلبه بر سازوکارهای ناکارآمد، پرهزینه و زمان‌بر دیوان‌سالار» تشریح شده است.

 

پایان/